2014 metais tik šešiolika iš didžiausių pasaulyje krovininių laivų į atmosferą išmetė tiek pat dujų, kiek visi pasaulio automobiliai kartu sudėjus. Todėl Karališkojo menų koledžo ir Londono imperinio koledžo magistrantai Oliveris Lehtonenas ir Philippe'as Hohlfeldas nusprendė išanalizuoti naujas prekių transportavimo galimybes ir nustatė, kad šiuo metu logistinės grandinės yra beveik visiškai paremtos transporto priemonėmis, kurios yra varomos vidau degimo varikliais.

Be to, dėl besikeičiančių įpročių žmonės vis dažniau perka internetu, kas didina spaudimą dabartinei logistikos sistemai. Ir toks augimas spaudimas reiškia tik vieną – daugiau transporto priemonių keliuose ir vandenynuose.

Jų suprojektuotas „DHL Water Strider“ bus naujo kartos tvarios prekių pristatymo sistemos flagmanu, leisiančiu itin greitai prekes pristatyti vandeniu. Dronų technologija ir autonominės transporto priemonės jau pasiekė tokį lygį, kad yra pasirengusios jų aktyviam naudojimui.

Atsižvelgdama į tai, kad daugumą pasaulio miestų galima pasiekti vandeniu (85 proc. Europos sostinių stovi prie upių), DHL nusprendė panaudoti saulės energija varomus laivus, kad užtikrintų greitą, tylų ir gamtą tausojantį prekių pristatymą į miestus, įsikūrusių prie upių ir pakrančių rajonuose.

„DHL Water Strider“ konceptas gavo „DHL Blue Sky Transport Design Award“ apdovanojimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)