Atvykę į uostamiestį žmonės, nenorintys mieste važinėti nuosavu automobiliu, čia gali palikti savo transporto priemonę ir persėsti į viešąjį transportą. Dabar tokia pat galimybė suteikta ir dviratininkams.

Terminale įrengti specialūs užrakinami konteineriai, kur galima saugiai palikti dviratę transporto priemonę ir tęsti kelionę autobusu.

„Atmynęs iki priemiesčio, žmogus mobiliuoju telefonu gali atsirakinti konteinerį ir pasistatyti dviratį. Konteineris užsirakina automatiškai, o keleivis toliau kelionę tęsia autobusu. Po darbo kelionė kartojama atvirkštine tvarka”, – aiškina VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Gintaras Neniškis.

Pasak jo, Klaipėda nėra didelis miestas, todėl čia nėra prasmės įrenginėti daug ir atskirų „Park and Ride“, „Bike and Ride“ bei kitokių panašių aikštelių. Todėl stengtasi visas funkcijas sutelkti vienoje vietoje.

„Persėdimo terminale galima palikti ir automobilį, ir dviratį. Čia netoliese įrengta ir didelė įprasta automobilių statymo aikštelė, kur palikus transporto priemonę, galima persėsti į autobusą, jeigu „Park and Ride“ aikštelėje vietų pritrūktų“, – kalba G. Neniškis.

Terminale esančioje Ligoninės stotelėje stoja devynių maršrutų autobusai, iki jos iš priemiesčių galima atvykti ir keturiais privežamaisiais maršrutais. Kelionė per visą miestą iš terminalo trunka vos apie pusvalandį, iki miesto centro galima nuvažiuoti per 5-9 minutes.

„Mums svarbu formuoti teigiamus žmonių, kurie renkasi alternatyvius nuosavam automobiliui keliavimo būdus, įpročius. Tokiu būdu Ligoninės stotelėje formuojasi viešojo transporto mazgas, kur teikiamos įvairios paslaugos“, – sako G. Neniškis.

Jo teigimu, miesto vadovai artimiausiu metu žada terminale įrengti ir elektrinių automobilių įkrovimo stoteles, taip pat – modernų viešojo transporto paviljoną. Be to, ketinama panašius terminalus rengti ir kitose miesto vietose.