Nagqu oro uostas bus statomas 4 436 metrų aukštyje virš jūros lygio, šiek tiek aukščiau nei Qamdo miesto oro uostas 4 334 metrų aukštyje, pranešė naujienų agentūra „Xinhua“.

Nepranešama, kada oro uostas pradės veikti ir kiek jis kainuos. Tibete jau yra penki civiliniai oro uostai, mažiausiai du jų veikia vos kelis mėnesius per metus, mat dėl prasto oro likusį laiką skrydžiai ten negalimi.

Pastaraisiais metais Kinija griebėsi milijardus dolerių kainuojančių programų, kurių tikslas – renovuoti senus oro uostus ir statyti naujus, ypač – atokiuose šalies vakariniuose regionuose, ir taip skatinti ekonomiką.

Valdžia taip pat investuoja milijardus dolerių į Tibetą, taip tikėdamasi laimėti šešis dešimtmečius geležiniuose Komunistų partijos gniaužtuose laikomo regiono gyventojų prielankumą.

Valdžia teigia, kad nauji oro uostai, keliai ir geležinkeliai Tibete skatins vystymąsi ir padės pagerinti gyvenimo lygį, praneša „Reuters“.

Tačiau Tibeto aktyvistai sako, kad plėtojamas susisiekimo tinklas paspartins kinų migracijos į regioną tempus ir ims naikinti Tibeto budistinę kultūrą.