DELFI paskambinusi skaitytoja sakė, kad šiuo metu Kijevo oro uoste yra apie šimtas lietuvių. Jų skrydžiai iš Ukrainos sostinės į Tbilisį bei Atėnus atidėti, nes skrydžių bendrovė nesusimokėjo mokesčių. Apie tai, pasak skaitytojos, keleivius informavo į oro uostą atvykusi „Aerosvit“ atstovė Kijeve. Ji skrydžio laukiantiems lietuviams pasakė, kad šiuo metu deramasi, kad situacija būtų išspręsta.

Skaitytoja sakė, kad šiuo metu skrydžio jau laukia apie valandą, tačiau, kada galės išskristi dar nežino. „Jie sako, kad viskas turi būti gerai“, - sakė ji. Mergina papasakojo, kad jos kelionė iš Vilniaus į Kijevą taip pat užtruko valandą ilgiau, nes skrydis vykęs ne per Baltarusiją, kaip buvo suplanuota, tačiau per Lenkiją.

Šiuo metu Kijevo oro uoste taip pat yra ir į Vilnių sugrįžti negalinčių lietuvių. Vilniaus oro uosto tinklalapyje nurodoma, kad „Aerosvit” bendrovės lėktuvas iš Kijevo turėtų atskristi 15.15, nors nusileisti turėjęs maždaug pusvalandžiu anksčiau.

„Aerosvit“ atstovai Lietuvoje situacijos nekomentuoja.

Keleiviai turėtų laukti bendrovės sprendimo

Kęstutis Auryla
Civilinės aviacijos administracijos direktorius Kęstutis Auryla DELFI sakė, kad šiuo metu informacijos apie iš Kijevo išskristi negalinčius „Aerosvit“ lėktuvus jis neturi. Vis tik, K. Aurylai žinoma, kad skrydžių bendrovė turi problemų dėl skolų.

„Bendrovė yra įsiskolinusi Baltarusijos oro navigacijos paslaugų tiekėjui ir jų skrydžiai yra apriboti“, - sakė jis. Dėl šios priežasties keleiviai iš Vilniaus Kijevą ir pasiekia per Lenkiją, o ne per Baltarusiją. „Apribojimai yra taikomi seniai, tačiau skrydžiai vakar vyko,o apie šios dienos skrydį informacijos aš kol kas neturiu“, - teigė K. Auryla.

Civilinės aviacijos administracijos direktorius sakė nežinantis, ar apie tai, jog kelionė užtruks ilgiau,o skrydžiai vėluos, pirkdami bilietus informuojami keleiviai. „Aš nežinau, ar jie turėjo žinoti, kai bilietus pirko, kompanijai derėtų informuoti. Skrydžiai vyksta – pagal tvarkaraštį su nedideliais vėlavimais ir šiek tiek ilgesni“, - sakė jis.

Jo teigimu, Kijeve įstrigę lietuviai patys pakeisti situacijos šiuo metu nelabai gali. „Jie turėtų laukti bendrovės sprendimų visais atvejais“, - sakė jis. K. Auryla pastebėjo, kad šiuo metu į Kijevą atvykti norintys lietuviai nelabai turi alternatyvų naudotis kitų oro linijų paslaugomis. „Manau, kad jie nelabai turi kokią nors alternatyvą, nes niekas į Kijevą daugiau neskraido. Jiems reikėtų skristi galbūt per Maskvą ar per Varšuvą“, - teigė jis.

„AeroSvit“ pritrūko lėšų

Bendrovė „AeroSvit“ pripažįsta, kad skrydžiai sutriko dėl to, kad ji laiku neatsiskaitė su partneriais.

„Deja, dėl menkos paklausos sezono metu sutrikus lėšų įplaukoms į „AeroSvit“ sąskaitą, bendrovė pažeidė atsiskaitymų už aeronavigacijos paslaugas ir aptarnavimą grafiką keliuose oro uostuose. Dėl šios priežasties pastarosiomis dienomis neįvyko daugelis skrydžių.

Aviabendrovė atsiprašo keleivių už nepatogumus.

„AeroSvit“ palaipsniui atnaujina mokėjimų grafikus, suderintus su partneriais. Šiandien jau atlikti įprasti mokėjimai už suteiktas paslaugas.

Šiuo metu siekdama efektyvesnės veiklos, „AeroSvit“ jau ėmė realizuoti išlaidų mažinimo programą, kurios metu mažins sąnaudas keleivių, peronų aptarnavimui ir kitoms paslaugoms. Persvarstomos sutartys su operatoriais keliuose oro uostuose, rengiamasi keleivių aptarnavimui ore ir bendrovės orlaivių perkėlimui į bazinį Brispolio oro uostą“, - rašoma „AeroSvit“ pranešime spaudai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)