Remiantis pranešimais vietos spaudoje, keleivių išlaipinimas ir bagažo iškrovimas įvykdytas įprastine tvarka, tačiau pradėjus lėktuvo apžiūros darbus lėktuvas užsidegė, praneša liveleak.com.

Per incidentą nukentėjo 47-erių lietuvis SCAT inžinierius Robertas Petrikas. Jis patyrė pirmo laipsnio dešinės rankos nudegimų, o taip pat dėl patirto streso jį ištiko nervinis priepuolis. Vyras išgabentas į ligoninę. Dabar jo būklė jau gera.

Kilusio gaisro metu lėktuve nebuvo nei keleivių, nei įgulos.

SCAT oro linijų lėktuvas „Boeing 737-500“ Aktau oro uoste nutūpė 18:18 val. vietos laiku. 18:42 val. oro uosto darbuotojai pranešė apie kilusį gaisrą, o 19:29 val. ugnis buvo visiškai užgesinta.

„Skrydį iš Astanos į Aktau vykdęs lėktuvas į orą pakilo pagal grafiką ir nusileido Aktau oro uoste. Keleiviai išlaipinti ir bagažas iškrautas taip pat laiku. Kai buvo pradėti lėktuvo aptarnavimo darbai, staiga kilo gaisras. Šiuo metu tiriamos galimos gaisro priežastys“, - pranešė oro linijų atstovė spaudai Viktorija Uljanova.

Oro uosto darbuotojai tikina, kad lėktuvas užsiliepsnojo sprogus deguonies cilindro spaudimo reguliatoriui, kuris yra naudojamas lėktuvo deguonies bakams pripildyti.

Kazachstano oro transporto asociacijos vadovas Vladimiras Kuropatenka teigia, kad kalti oro uosto ugniagesiai, kurie nebuvo pasiruošę gaisro gesinimui. „Manau, kad oro uosto ugniagesiai nesugebėjo atlikti tinkamai savo darbo, kai lėktuvas užsidegė. Nesuprantu, ko jie tikėjosi ir kaip jie ketino užgesinti ugnį, jei visi trys gesintuvai buvo tušti ir jie neturėjo ugnies gesinimui reikalingų putų“, - piktinosi V. Kuropatenka. Taip pat jis patikino, kad nederėtų skubėti ir kaltinti oro linijų SCAT dėl incidento. „Oro uosto darbuotojai nesugebėjo greitai užgesinti gaisro, taigi visų pirma turėtume kaltinti juos. Jei jie būtų atlikę savo pareigą tinkamai, SCAT oro linijos nebūtų patyrusios tokių didelių nuostolių‘, - patikino jis.

V. Kuropatenka patikino, kad ugniagesiai į incidento vietą atvyko per vėlai. Jo teigimu, jie pasirodė praėjus 12 minučių po sprogimo. „Ugniagesiai turėjo ten būti jau po 5-7 minučių“, - neabejojo jis.

Vis dėlto transporto specialistas Galimas Baigonisovas šuo klausimu laikosi kitos nuomonės. Jo teigimu, ugniagesiai savo darbą atliko tinkamai. „Gelbėjimo komanda atvyko į įvykio vietą per 3 minutes. Po 10-12 minučių gaisras buvo užgesintas. Galiu pasakyti, kad ugniagesiai savo darbą atliko gerai. Bet kuriuo atveju, bus atliktas tyrimas, išanalizuoti visi gaisro vaizdo įrašai. Mes apklausime incidento liudininkus“, - patikino jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)