Duobėtos Kauno gatvės tapo visos šalies pajuokos objektu. Internete vis dažniau pasigirsta kandūs komentarai net iš kitų miestų gyventojų ir plačiai aptarinėjamos nuotraukos, kuriose antro Lietuvos didmiesčio gatvių kiaurymės lyginamos su Mėnulio ir Marso krateriais. Tačiau valdininkų abejingumo šarvų ši kritika, atrodo, nepramuša. Artimiausiu metu situacija miesto gatvėse nesikeis – tvirtinama, kad remontuoti duobes trukdo per šalti orai.
© A.Stackevič nuotr.

Skylėtos kaip rėtis Kauno gatvės – sena bėda, tačiau pastaruoju metu ją dar labiau paaštrino permainingi orai, dėl kurių keliuose atsiveria vis naujį spąstai vairuotojams.

„Važiuojant nuo Kauno klinikų link Savanorių prospekto dėl kelią nusėjusių duobių nebežinai kur dingti – turi itin meistriškai laviruoti ir bandyti apsaugoti automobilį, kad jo neapdaužytum, bet taip besimėtydamas gali ir avariją sukelti“, – skundėsi kaunietis Arvydas.

Miesto tvarkymo skyrius, anksčiau žadėjęs pasirūpinti, kad pavojingiausios duobės būtų laikinai užlopytos šaltu asfaltbetoniu, užtraukė naują giesmę.

„Dabar netinkamas laikas lopyti duobes. Pagal reikalavimus šaltu asfaltbetoniu duobes galima taisyti tik tada, kai lauke yra pliusinė temperatūra, nuo 5 iki 10 laipsnių šilumos. Kai temperatūra aukštesnė, duobės lopomos karštu asfaltu“, – portalui 1kaunodiena.lt pirmadienį atšovė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, pripažinęs, kad šią žiemą Kaune nė viena duobė taip ir nebuvo užtaisyta šaltu asfaltbetoniu.

Tačiau netinkamos oro sąlygos kelinininkams netrukdė remontuoti duobių Ašigalio gatvėje lapkričio viduryje. Portalas 1kaunodiena.lt rašė, kad tuomet karštas asfaltas buvo pilamas į vandens pritekėjusias duobes, nors tąkart oro temperatūra nesiekė 10 laipsnių šilumos. Gruodžio viduryje esant 5 laipsniams šalčio ir sningant buvo asfaltuojamos duobės Partizanų ir Kalpoko gatvėse.

Šiuo metu oro temperatūra dieną svyruoja apie nulį laipsnių, tačiau tai tapo pasiteisinimu kelininkams nelopyti gatvių. Dabar duobes turinti tvarkyti bendrovė „Kamesta" jas tik laikinai užpila stambia skalda arba šalia pastato įspėjamąjį ženklą. Deja, tai menkai gelbėja – po dienos kitos skalda būna išsibarsčiusi gatvių pakraščiuose.

Net nesvarstoma galimybė tas pačias duobes skalda užpilti antrą kartą. Teisinamasi, kad trūksta lėšų.

„Avarinių duobių lopymui skyrėme 100 tūkst. litų. Už šią sumą kelininkai planuoja užlopyti 600 kvadratinių metrų ploto asfalto“, – teigė A. Pakalniškis.

Registruoti avarines duobes savivaldybė pradėjo sausio pradžioje. Apie jas galima pranešti el. paštu miesto.tvarkymo.skyrius@kaunas.lt.

„Iš tiesų sulaukiame nemažai kauniečių laiškų. Per dieną – po kelis pranešimus", – pripažino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas.

Pasiteiravus, ar yra konkretus terminas, per kiek laiko „Kamesta“ turi reaguoti į gyventojų pranešimus apie duobes, A. Pakalniškis teigė, kad bendrovei informacija siunčiama tik tada, kai atrenkama keletas pasitvirtinusių skundų.

„Rangovas pats nusprendžia, ar pastatyti ženklą, ar užpilti duobę skalda“, – sakė valdininkas.

Praėjusiais metais Kauno mieste duobių tvarkymui buvo skirta 2,6 mln. litų. Spalio mėnesį papildomai iš Kelių priežiūros ir plėtros programos skirta dar 750 tūkst. litų. Kiek pinigų bus skirta šiais metais, paaiškės vasario mėnesį, kai bus patvirtintas miesto biudžetas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (250)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (18)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (10)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (2)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas (27)

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (35)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (27)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (29)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (85)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (88)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1126)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (53)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (86)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (5)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...