Kauno gatvėse – ilgiausias autobusas Baltijos šalyse

 (196)
Antradienį į Kauno gatves išriedės ilgiausias autobusas, koks dar nevažinėja nei Lietuvos, nei Baltijos šalių miestų gatvėmis. Olandijoje pagaminto autobuso „Van Hool AGG300“ ilgis – beveik 25 metrai.
Kauno gatvėse – ilgiausias autobusas Baltijos šalyse
© DELFI (P.Garkausko nuotr.)

Autobusas gali vežti 160 keleivių, jame yra 48 sėdimos vietos. Didžiausia leistina autobuso masė – 27 210 kg. Autobusas su dviem priekabomis, turi 4 ašis, yra 4 durys. Vairuotojo kabinoje ir keleivių salonas apšildomas šaltuoju metų laiku ir gerai vėdinami karštuoju metų laiku – tam įrengti oro kondicionieriai. Autobusai pirmą kartą registruoti 2002 metais.

Bendrovė „Kauno autobusai“ keturis tokius autobusus įsigijo už savo lėšas. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, vienas naudotas, bet labai geros būklės autobusas bendrovei kainavo 14 kartų pigiau nei būtų kainavęs naujas.

Keturi autobusai įmonei kainavo apie 120 tūkst. eurų. Tai yra po 30 tūkst. eurų už kiekvieną.

„Įsigydami tokius autobusus, pirmiausia galvojome apie jų ekonominę naudą, kad jie mažintų finansinę naštą savivaldybei, – sako bendrovės vadovas. – Kitas svarbus aspektas, kuris mums labai rūpi – kokybiška paslauga keleiviui ir komfortiška kelionė.“

Tikimasi, kad į tokį autobusą sutilps visi viešojo transporto laukiantys keleiviai, jie galės važiuoti nesusigrūdę, patogiai, komfortiškai.

Šiais autobusais planuojama vežti keleivius populiariausiu ir labiausiai apkrautu 37-uoju autobuso maršrutu „J. Grušo meno vidurinė mokykla – Partizanų g. (Kauno termofikacijos elektrinė)“ rytinio ir vakarinio piko metu.

Keleivių srautų analizės rodo, kad šiuo maršrutu važiuoja daugiausia akademinio jaunimo. Maršruto ilgis – 32,399 (34,683) km.

Autobusas važiuoja ratu: Baltų pr., Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g., Baltų pr., Neries krantine, Varnių g., Linkuvos g., Panerių g., Jurbarko g., P. Vileišio tiltu, Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g., Vydūno al., A. Baranausko g., Birželio 23-iosios g., V. Krėvės pr., Partizanų g., V. Krėvės pr., Birželio 23-iosios g., A.Baranausko g., Vydūno al., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Kęstučio g., I.Kanto g., Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., P. Vileišio tiltu, A. Kriščiukaičio g., Linkuvos g., Panerių g., Varnių g., Neries krantine, Baltų prospektu.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Transportas

Susisiekimo ministrui pavesta išspręsti problemas dėl „Rail Baltica“ (3)

Europos Parlamento valdininkui prabilus apie grėsmę dėl užsitęsusių derybų tarp Baltijos šalių prarasti finansavimą „Rail Baltica“ projektui, premjeras Algirdas Butkevičius sako susisiekimo ministrui Rimantui Sinkevičiui pavedęs per dvi savaites išspręsti kilusius nesusipratimus.

Po 55 metų JAV ir Kuba atnaujina reguliarius komercinius skrydžius

Po 55 metų pertraukos JAV ir Kuba atnaujina reguliarius lėktuvų skrydžius. Trečiadienį iš Fort Loderdeilo Floridos valstijoje į Kubos Santa Klaros miestą pakils pirmasis amerikiečių oro bendrovės „JetBlue" lėktuvas.Ateityje kasdien tarp abiejų šalių numatyta 110 lėktuvų reisų - 90-iai jungčių šalių vyriausybės jau uždegė žalią šviesą. Į Kubą skraidys šešios JAV oro bendrovės, jos aptarnaus šešis oro uostus JAV ir devynis Kuboje.

Vilniuje įrengta išskirtinė perėja (29)

Nuo rugsėjo 1-osios, daugiau nei 320 tūkst. moksleivių visoje Lietuvoje pradės kasdienes keliones į mokyklas.

Vilnius mėnesį gyvens be oro uosto (151)

Kitų metų vasarą (liepos 14 d. - rugpjūčio 18 d.) Vilniaus oro uoste nekils ir nesileis lėktuvai. Kiek daugiau nei mėnesį dėl kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos bus uždarytas sostinės oro uostas.

Vilniaus oro uostas pristatys, kaip ruošiamasi rekonstrukcijai (8)

Vilniaus oro uostas trečiadienį pristatys, kaip ruošiasi kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai. Tuo metu Kauno oro uostas pradeda ruoštis perimti visus orlaivius bei keleivius, kurių pastaruoju metu daugėja, dėl to prireiks daugiau žmogiškųjų išteklių ir infrastruktūros.