Kaune pradedama įgyvendinti viešojo transporto reforma

 (20)
Vilniui dar planuojant keisti ar naikinti kai kuriuos viešojo transporto maršrutus, kauniečiai jau pradėjo pertvarką. Kai kurie keleiviai skundžiasi gaištantys laiką, nes padaugėjo persėdimų, tačiau valdininkai sako esą stengiamasi, kad autobusai ir troleibusai dabar važinėtų dažniau.
© DELFI (R.Achmedovo nuotr.)

Dvidešimt pirmas autobusas – vienas iš tų, kurio maršrutas nuo gruodžio 1-osios gerokai sutrumpėjo. Kai kurie keleiviai permainomis nelabai patenkinti. „Nepatogu, nes aš turiu persėsti, laukti kito, kad galėčiau važiuoti toliau iki centro ar Krėvės prospekto. Kelionė užsitęsia, aišku. Nuolatinį turiu, tad nieko baisaus, bet šiaip nepatogu“, – teigė kalbinta Kauno gyventoja.

Kaune elektroninį bilietą turinčiam keleiviui, per 30 minučių persėdus į kitą autobusą ar troleibusą, už kelionę antrą kartą mokėti nereikia. Pertvarkant viešąjį transportą, kai kurių maršrutų iš viso atsisakyta, keisti laikai. Pasak pertvarkos organizatorių, siekiama, kad autobusai ir troleibusai važiuotų ten, kur keleivių daugiausiai. Tačiau, pasak Kauno autobusų vadovo Mindaugo Grigelio, apie finansinę pertvarkų naudą kalbėti kol kas anksti.

„Keleivių srautas, ypač iš Aukštųjų Šančių, stipriai padidėjo, tai ši reorganizacija tikrai pavyko ir buvo laiku. Taip, keleiviams nepatogu persėsti, bet, manau, kad toliau bus taip koreguojami maršrutai, kad keleiviai persėstų, bet dažniau kursuotų autobusai, taip būtų geresnė paslaugų kokybė“, – sako „Kauno autobusų“ gen. direktorius M. Grigelis.

Pasak valdininkų, Europos miestuose persėdimai viešajame transporte dažni, tad ir kauniečiams teks prie jų priprasti. Šįmet pertvarką ketinama tęsti – bus keičiami į miesto pakraščius važiuojančio viešojo transporto maršrutai. Permainos Kaune pradėtos visiškai įdiegus elektroninį bilietą ir pradėjus tirti keleivių maršrutus.

„Miestas suskaidytas į 92 maršrutinius rajonus, kiekviename jų apklaustas tam tikras gyventojų skaičius ir sudaryta susisiekimo poreikio matrica. Tai pakankamai išsamus tyrimas, todėl mes gana tiksliai galime nustatyti gyventojų mobilumo poreikius mieste“, – sako Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Viešojo transporto pertvarkoms rengiasi ir Vilniaus savivaldybė. Neoficialiai teigiama, esą sostinėje neliks 18 autobusų ir troleibusų maršrutų, bet kai kurie važinės dažniau.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Transportas

Į Anglijos uostą atplaukė didžiausias pasaulyje konteinerinis laivas (17)

Į vieną iš Anglijos uostų atplaukė didžiausias pasaulyje konteinerinis laivas – „OOCL Hong Kong“. Smalsuoliai stebėjo, kaip kone 0,4 kilometro ilgio beveik 210 tūkst. 890 tonų sveriantis milžinas įplaukia į Didžiosios Britanijos Filikstou uostą.

EK siūlo finansuoti „Rail Baltica“ 1,435 mm vėžės geležinkelio liniją plėtojimą Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje (6)

Penktadienį Europos Komisija pasiūlė pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę investuoti 2,7 mlrd. EUR į 152 svarbius transporto projektus, kuriais Europoje bus remiamas konkurencingas, netaršus ir susietasis susisiekimas.

„Neste“ skelbia Joninių savaitgalį mažinanti kainas (5)

Didžiausias Lietuvoje automatinių degalinių tinklas „Neste“ mažina degalų kainas, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

A. Montrimas palieka „Lietuvos geležinkelius“ (16)

Iš valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ atleistas paskutinis buvusio vadovo Stasio Dailydkos komandos narys - infrastruktūros direkcijos direktorius Andrius Montrimas.

LAT: Klaipėdos uostui – 90 tūkst. eurų bauda (2)

Klaipėdos jūrų uostas dėl netinkamai organizuoto krantinių rekonstrukcijos konkurso turės sumokėti valstybei 90 tūkst. eurų baudą, nutarė teismas.