Diskusijos metu dvimiesčio regiono savivaldybių, apskričių, įvairių ministerijų, valstybės institucijų, asocijuotų verslo organizacijų specialistai ir ekspertai pasidalino mintimis bei konkrečiais siūlymais.

Vienas iš aptartų klausimų – galimybė ateity atstumą tarp Vilniaus ir Kauno greituoju traukiniu įveikti per pusę valandos. Apie tai kalbėjo SĮ „Vilniaus planas“ specialistai, Kauno miesto tarybos nariai, Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Kazys Sakalauskas. Kauno miesto tarybos narys Gediminas Petrauskas akcentavo, jog negalima apsiriboti greituoju geležinkeliu tik tarp Kauno ir Vilniaus – turi būti siekiama ir Klaipėda.

Augant automobilizacijos lygiui išlieka aktuali greitkelio Vilnius–Kaunas ateitis. Viena iš alternatyvų, nurodyta Vilniaus miesto bendrajame plane – tai galimybė abu miestus sujungti nauju greitkeliu, senąjį paliekant neišvengiamam regiono urbanizavimo augimui aptarnauti. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Audrius Tamolis savo pasisakyme išskyrė tris alternatyvas: modernizuoti esamą keturių juostų greitkelį, platinti jį iki šešių juostų arba tiesti naują tranzitinį greitkelį.

Patogiam tarptautiniam susisiekimui užtikrinti būtina gera oro uostų infrastruktūra. Jau dabar Vilniaus ir Kauno dvimiestis neabejotinai padidino Kauno oro uosto reikšmę, turėjo įtakos keleivių skaičiaus augimui. Šiuos duomenis diskusijos dalyviams pateikė Kauno oro uosto generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas. Atsižvelgiant į didėjantį užsienio keleivių, besinaudojančių viešuoju transportu, skaičių, aptarta idėja atnaujinti autobusų maršrutą iš Kauno oro uosto į Vilnių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją