Pati įmonė iki šiol teigė, kad jų programėlė išmaniesiems telefonams yra paprasčiausia tarpininkė tarp vairuotojų ir klientų ir transportavimo paslaugų neteikia. Dėl to iš „Uber“ nebuvo reikalaujama licencijų, kurios reikalingos, pavyzdžiui, taksi kompanijoms. Šios savo ruožtu skundėsi, kad „Uber“ taip kuria nesąžiningos konkurencijos aplinką.

„Uber“ elektroninė platforma, nors ir yra inovatyvi, vis tiek gali būti apibrėžiama kaip transporto paslauga, todėl iš „Uber“ gali būti reikalaujama gauti reikalingas licencijas, kurios atitiktų šalių įstatymus“, - pareiškė Europos Teisingumo Teismo generalinis advokatas.

Vienas iš „Uber“ atstovų pažymi, kad generalinio advokato nuomonė jiems žinoma, dabar laukiama galutinio teismo sprendimo, kuris bus priimtas vėliau šiemet.

„Mūsų vykdomos veiklos priskyrimas transporto sričiai nepakeistų dabartinio įmonės teisinio reguliavimo daugelyje Europos Sąjungos šalių. Vis dėlto toks sprendimas pakenktų labai reikalingai pasenusių įstatymų, neleidžiančių milijonams Europos gyventojų keliauti vieno mygtuko bakstelėjimu, pertvarkai”, - sakė „Uber” atstovas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)