Tai jau trečias tokio pobūdžio incidentas, praėjus vos mėnesiui po kanalo, kurio platinimas kainavo ne vieną milijoną dolerių, atidarymo.

Kai kurie darbuotojai teigia, kad dabar, kai kanalas gali priimti tris kartus didesnius laivus, naujieji šliuzai yra per maži saugiai atlikti operacijas.

Panamos kanalo vadovybė praneša, kad incidentai tiriami.

Po šio įvykio Kinijos laivybos kompanijai „China Shipping Container Lines“ priklausančiame laive „Xin Fei Zhou“ atsirado didelė skylė, todėl jis remontuojamas.

Naujieji šliuzai sukurti laivams, naudojantiems vilkikus, kurie padeda jiems laviruoti kanale.

Senajame kanale išlaikyti tiesią padėtį laivams padėdavo lokomotyvai, dar vadinami „mulais“.

Šiemet Tarptautinės transporto darbininkų federacijos užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad naujųjų šliuzų kameros yra per mažos ir neleidžia vilkikams laisvai atlikti manevrų.

Kanalo platinimo darbai buvo pradėti 2007 m. rugsėjį ir buvo tikimasi juos pabaigti 2014 m. Dėl darbininkų streikų ir ginčų dėl per didelių išlaidų lemto vėlavimo baigimo data buvo nukelta į 2016 metų balandį. Pirmasis laivas naujai atidarytu kanalu perplaukė birželio 26 d.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)