Kaip rašo „Kauno diena“, trečiadienį pristatyta 16 keleivių vienu metu galinti vežti istorinė transporto priemonė, leisianti pajusti tarpukario Kauno dvasią, sulaukė didelio kauniečių susidomėjimo.

Pasak Kauno mero Andriaus Kupčinsko, "konkė ne tik linksmins kauniečius ir miesto svečius, bet ir leis pažvelgti, koks viešasis transportas važinėjo anuomet".

Konkę sukonstravo bendrovė "Kauno autobusai". Šios bendrovės technikos tarnybos vadovo Mindaugo Klimašausko teigimu, "dėl to teko konsultuotis su architektais, istorikais, archyve peržiūrėti to laikotarpio nuotraukas". Teigiama, jog ši transporto priemonė yra saugi, joje sumontuoti stabdžiai, žirgus valdo patyrę specialistai.

Kauniečiai ir miesto svečiai konke galės pasivėžinti kiekvieną savaitgalį. Planuojama, kad ji Laisvės alėja važinės iki spalio pabaigos, o kitais metais savo keliones atnaujins pasitraukus žiemos šalčiams. Už pasivažinėjimą konke bus renkamas simbolinis mokestis.

XIX a. pabaigoje Kauno miesto valdyba nutarė įvesti arklių tramvajų - konkę. 1892 m. gegužės 24 d. Rotušės aikštėje susirinkus visuomenei, Kauno gubernatorius N. M. Klinbenbergas atidarė arklių tramvajų, ėjusį nuo Rotušės aikštės iki pat Geležinkelio stoties. Paskutinė konkės kelionė įvyko 1929-ųjų balandžio 15 d., ja iškilmingai važiavo miesto aukštuomenė. Vietoj arklių tramvajaus ėmė kursuoti miesto autobusai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)