Šiuo metu sunkiasvorių ir kitų transporto priemonių vairuotojai, vykstantys iš Klaipėdos į Palangos oro uostą, Šventąją ar Latviją, turi užsukti į Palangą ir važiuoti kurorto gatvėmis. Teigiama, kad buvo suskaičiuota, jog pernai vasarą Palangos gatvėmis į Latvijos pusę pravažiavo apie 75 tūkst. automobilių.

Daugiausiai – sunkiasvorių, kurie veža prekes iš Klaipėdos jūrų uosto.

Palangos meras Šarūnas Vaitkus sako, kad aplinkkelis padėtų išspręsti ir ekologines, ir vasaromis dažnai susidarančių transporto spūsčių problemas.
Viešojo ir privataus sektorių partnerytės projektų komisija nutarė, kad toliau vystyti Palangos aplinkkelio projektą – tikslinga. Kitą savaitę Vyriausybės posėdžiui Susisiekimo ministerija įpareigota parengti su šiuo projektu susijusius sprendimus.

Palangos aplinkkelis būtų pirmasis tokio pobūdžio valstybinės reikšmės viešojo ir privataus sektorių projektas transporto srityje. Jo statyba gali kainuoti 125 mln. litų.