EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta

 (15)
Pagal Europos Parlamento ir Europos Tarybos direktyvą EB 59 nuo 2014 m. rugsėjo 10 d. vilkikų vairuotojų vairavimo pažymėjimuose turės atsirasti EU 95 kodas. Kai kurių transporto bendrovių darbuotojai jau suskubo tuo rūpintis, kiti – vis dar laukia, nes mano, kad skubėti neverta – tikisi, kad nei kaina, nei eilės nepadidės. Šiek tiek kitokios pozicijos laikosi periodinio vairuotojų kvalifikacijos kėlimo centrų specialistai, su kuriais kalbamės apie dabartinę situaciją – kainas ir norinčių mokytis srautus.
EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta
© A.Stackevič nuotr.

Vairavimo mokyklos „Draiveris” Mokymo skyriaus vadovė Aušra Juknienė sako, kad EU 95 kodo neskuba įsigyti tie, kurių vairuotojų pažymėjimai galioja ilgiau nei iki 2014 m. „Kursų kaina priklauso nuo grupės dydžio. Jei įmonė atsiunčia mokytis daug vairuotojų – viena kaina, jei kelis – kita. Periodinis vairuotojų kvalifikacijos kėlimas kainuoja mažiau nei 1 000 Lt“, - informuoja A. Juknienė. Anot jos, kainos vis labiau artėjant 2014 m. gali kilti.

Juozas Lapinskas, Kauno naujamiesčio darbo rinkos mokymo centro direktoriaus pavaduotojas, sako, kad norinčių mokytis yra nemažai, bet tai veikiausiai susiję su patraukliomis kainomis. „Kiek aš žinau, mūsų centre siūloma kaina EU 95 kodui įsigyti šiandien yra bene mažiausia Kaune. 35 val. mokymo programos kurso kaina nesiekia 400 Lt“, - sako J. Lapinskas.

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro vadovas Valentinas Masilionis taip pat džiaugiasi šiemet išaugusiais vairuotojų srautais jų mokymo centre. „Pas mus EU 95 kodą galima įgyti už 300–350 Lt. 2010 m. EU 95 kodą įgijo 38 vairuotojai, o šiemet jau 60. Taigi jau dabar galime drąsiai sakyti, kad 2011 m. mūsų centre savo kvalifikaciją pakels daugiau vairuotojų nei pernai. Kol kas kursų kainos nekyla“, - dėsto V. Masilionis.

Kalbinti transporto įmonių savininkai sako, kad savo vairuotojų kol kas nežada siųsti kelti kvalifikacijos, nes mano, kad tai gana rizikinga – sumokėjus už darbuotojo EU 95 kodo įsigijimą, nėra garantijos, kad jis per artimiausius kelis metus iki 2014 m. neišeis dirbti į kitą įmonę. Kitų įmonių vadovai patikina, kad kvalifikacijos kėlimo kursus darbuotojams apmokės, taip didindami lojalumą bendrovei.

www.cargonews.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Transportas

„Via Baltica“ pradedamas turbožiedinės sankryžos įrengimas (19)

Prasidėjo svarbūs pokyčiai tarptautinės svarbos kelyje „Via Baltica“. Pagal parengtą pirmosios „Via Baltica“ trasoje turbožiedinės sankryžos ir jos prieigų techninį darbo projektą prasidėjo rangos darbai.

Įspėja sostinės vairuotojus: rugsėjo pradžia bus labai sunki (96)

Rugsėjį pasitinkame kaip visada – su spūstimis, tvarkomomis gatvėmis, blogai sureguliuotais šviesoforais ir nesinchronišku eismo judėjimu. Išaugusį automobilių srautą Vilniuje labiausiai pajusime nuo antrosios rugsėjo savaitės. Taip LRT.lt teigia žurnalistai, eismo specialistai Artūras Pakėnas ir Vytenis Kudarauskas.

Vilnių sukaustė spūstys: Geležinio Vilko gatvėje degė automobilis (29)

Antradienį apie18 val. Vilniaus mieste buvo susidariusios 7 eismo grūstys. Viena jų – Geležinio Vilko gatvėje – atsirado dėl užsidegusios transporto priemonės.

Baisiausių Vilniaus sankryžų dešimtukas (63)

Daugelis Vilniaus miesto vairuotojų rudens laukia su nerimu. Priežastis paprasta – į gatves grįš atostogavę gyventojai ir studentai, o tai reikš padidėsiančias eismo grūstis.

Nuo rugsėjo 1 d. – pokyčiai Vilniaus viešajame transporte (23)

Vilniaus miesto SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, jog Vilniaus viešasis transportas atsisveikina su vasaros sezonu.