EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta

 (15)
Pagal Europos Parlamento ir Europos Tarybos direktyvą EB 59 nuo 2014 m. rugsėjo 10 d. vilkikų vairuotojų vairavimo pažymėjimuose turės atsirasti EU 95 kodas. Kai kurių transporto bendrovių darbuotojai jau suskubo tuo rūpintis, kiti – vis dar laukia, nes mano, kad skubėti neverta – tikisi, kad nei kaina, nei eilės nepadidės. Šiek tiek kitokios pozicijos laikosi periodinio vairuotojų kvalifikacijos kėlimo centrų specialistai, su kuriais kalbamės apie dabartinę situaciją – kainas ir norinčių mokytis srautus.
EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta
© A.Stackevič nuotr.

Vairavimo mokyklos „Draiveris” Mokymo skyriaus vadovė Aušra Juknienė sako, kad EU 95 kodo neskuba įsigyti tie, kurių vairuotojų pažymėjimai galioja ilgiau nei iki 2014 m. „Kursų kaina priklauso nuo grupės dydžio. Jei įmonė atsiunčia mokytis daug vairuotojų – viena kaina, jei kelis – kita. Periodinis vairuotojų kvalifikacijos kėlimas kainuoja mažiau nei 1 000 Lt“, - informuoja A. Juknienė. Anot jos, kainos vis labiau artėjant 2014 m. gali kilti.

Juozas Lapinskas, Kauno naujamiesčio darbo rinkos mokymo centro direktoriaus pavaduotojas, sako, kad norinčių mokytis yra nemažai, bet tai veikiausiai susiję su patraukliomis kainomis. „Kiek aš žinau, mūsų centre siūloma kaina EU 95 kodui įsigyti šiandien yra bene mažiausia Kaune. 35 val. mokymo programos kurso kaina nesiekia 400 Lt“, - sako J. Lapinskas.

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro vadovas Valentinas Masilionis taip pat džiaugiasi šiemet išaugusiais vairuotojų srautais jų mokymo centre. „Pas mus EU 95 kodą galima įgyti už 300–350 Lt. 2010 m. EU 95 kodą įgijo 38 vairuotojai, o šiemet jau 60. Taigi jau dabar galime drąsiai sakyti, kad 2011 m. mūsų centre savo kvalifikaciją pakels daugiau vairuotojų nei pernai. Kol kas kursų kainos nekyla“, - dėsto V. Masilionis.

Kalbinti transporto įmonių savininkai sako, kad savo vairuotojų kol kas nežada siųsti kelti kvalifikacijos, nes mano, kad tai gana rizikinga – sumokėjus už darbuotojo EU 95 kodo įsigijimą, nėra garantijos, kad jis per artimiausius kelis metus iki 2014 m. neišeis dirbti į kitą įmonę. Kitų įmonių vadovai patikina, kad kvalifikacijos kėlimo kursus darbuotojams apmokės, taip didindami lojalumą bendrovei.

www.cargonews.lt
Registruoti (0) Anonimiški (15)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Transportas

Keletas patarimų, kaip elgtis viešajame transporte per karščius

Į Lietuvą ateina tropinio karščio banga. Kadangi dar ne visuose miestų autobusuose bei troleibusuose yra kondicionieriai, keleiviams derėtų žinoti, kaip per karščius elgtis viešajame transporte.

Pasidalino, kas laukia dviračių takų Vilniuje (16)

Šiemet bus taisomos Vilniaus dviračių takų projektavimo klaidos, o dviračių takų plėtra, kuri leistų centrą patogiai pasiekti atokesniuose rajonuose gyvenantiems vilniečiams, numatoma per artimiausius trejus metus, sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Areštuotas visas „Air Lituanicos“ turtas (38)

Teismas nutarė areštuoti visą bankrutuojančios oro bendrovės „Air Lituanica“ turtą ar pinigines lėšas.

Dažniau skraidys tarp Palangos ir Kopenhagos (9)

Skandinavijos skrydžių bendrovė SAS nuo spalio 12 d. trečdaliu didina reguliarių skrydžių tarp Palangos ir Kopenhagos skaičių - vietoj 13 bus vykdomi 18 skrydžių per savaitę, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio SAS keleiviams pasiūlys po tris skrydžius per dieną vietoj dabartinių dviejų, o savaitgaliais – iki dviejų skrydžių per dieną.

Šiaurės Korėjoje pompastiškai atidarytas Pchenjano oro uosto terminalas (18)

Trečiadienį Pchenjane oficialiai atidarytas naujasis oro uosto terminalas. Vaizdo įraše, kurį išplatino Šiaurės Korėjos valstybinis transliuotojas KCNA, užfiksuota atidarymo ceremonija, kurioje dalyvavo daug aukšto rango šalies valdžios pareigūnų. Reportaže rodoma, kaip Šiaurės Korėjos valdžios pareigūnai ir paprasti žmonės apžiūri naujame terminale duris atvėrusias parduotuves, restoranus ir laukimo sales.