EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta

 (15)
Pagal Europos Parlamento ir Europos Tarybos direktyvą EB 59 nuo 2014 m. rugsėjo 10 d. vilkikų vairuotojų vairavimo pažymėjimuose turės atsirasti EU 95 kodas. Kai kurių transporto bendrovių darbuotojai jau suskubo tuo rūpintis, kiti – vis dar laukia, nes mano, kad skubėti neverta – tikisi, kad nei kaina, nei eilės nepadidės. Šiek tiek kitokios pozicijos laikosi periodinio vairuotojų kvalifikacijos kėlimo centrų specialistai, su kuriais kalbamės apie dabartinę situaciją – kainas ir norinčių mokytis srautus.
EU 95 kodas vairuotojams dar nebrangsta
© A.Stackevič nuotr.

Vairavimo mokyklos „Draiveris” Mokymo skyriaus vadovė Aušra Juknienė sako, kad EU 95 kodo neskuba įsigyti tie, kurių vairuotojų pažymėjimai galioja ilgiau nei iki 2014 m. „Kursų kaina priklauso nuo grupės dydžio. Jei įmonė atsiunčia mokytis daug vairuotojų – viena kaina, jei kelis – kita. Periodinis vairuotojų kvalifikacijos kėlimas kainuoja mažiau nei 1 000 Lt“, - informuoja A. Juknienė. Anot jos, kainos vis labiau artėjant 2014 m. gali kilti.

Juozas Lapinskas, Kauno naujamiesčio darbo rinkos mokymo centro direktoriaus pavaduotojas, sako, kad norinčių mokytis yra nemažai, bet tai veikiausiai susiję su patraukliomis kainomis. „Kiek aš žinau, mūsų centre siūloma kaina EU 95 kodui įsigyti šiandien yra bene mažiausia Kaune. 35 val. mokymo programos kurso kaina nesiekia 400 Lt“, - sako J. Lapinskas.

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro vadovas Valentinas Masilionis taip pat džiaugiasi šiemet išaugusiais vairuotojų srautais jų mokymo centre. „Pas mus EU 95 kodą galima įgyti už 300–350 Lt. 2010 m. EU 95 kodą įgijo 38 vairuotojai, o šiemet jau 60. Taigi jau dabar galime drąsiai sakyti, kad 2011 m. mūsų centre savo kvalifikaciją pakels daugiau vairuotojų nei pernai. Kol kas kursų kainos nekyla“, - dėsto V. Masilionis.

Kalbinti transporto įmonių savininkai sako, kad savo vairuotojų kol kas nežada siųsti kelti kvalifikacijos, nes mano, kad tai gana rizikinga – sumokėjus už darbuotojo EU 95 kodo įsigijimą, nėra garantijos, kad jis per artimiausius kelis metus iki 2014 m. neišeis dirbti į kitą įmonę. Kitų įmonių vadovai patikina, kad kvalifikacijos kėlimo kursus darbuotojams apmokės, taip didindami lojalumą bendrovei.

www.cargonews.lt
Registruoti (0) Anonimiški (15)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Transportas

Žlugusios „Air Lituanica“ keleivius „Air Baltic“ skraidins iki birželio 5 d.

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ įgyvendina visas įmanomas priemones, kad keleivių, kurie buvo įsigiję skrydžių bilietus, planai būtų sutrikdyti kuo mažiau. Šiandien, gegužės 26 d., buvo susitarta dėl keleivių pervežimo su oro linijų bendrove „Air Baltic“ pratęsimo iki birželio 5 d. imtinai.

Duotas startas projektams už 57 mln. eurų (73)

Antradienį Vilniuje ir Kaune oficialiai atidaryti du intermodaliniai terminalai, atversiantys kelius patogiau gabenti krovinius bei padėsiantis Lietuvoje didinti krovinių transportavimo mastą.

„Ryanair" pelnas smarkiai išaugo (2)

Oro linijų bendrovės "Ryanair" grynasis pelnas per 12 mėnesių iki šių metų kovo padidėjo 66 proc., iki 867 mln. eurų, - šiek tiek daugiau, nei prognozavo analitikai. Apie tai praneša BBC.

A. Balaišis. „Air Lituanica“ kelionė verslo padangėje pasiekė savo logišką pabaigą (17)

„Air Lituanica“ kelionė verslo padangėje pasiekė savo logišką pabaigą. Meras Remigijus Šimašius šiuo atveju buvo tiktai žmogus, atlikęs gailestingumo aktą ir savo greitu ir teisingu sprendimu sutaupęs Vilniaus miestui nemažą pinigų sumą.

Šešias valandas į Lietuvą negalėjęs įvažiuoti lietuvis: jaučiausi kaip kalėjime (89)

Savaitgalį vykusi nuolaidų akcija „Jamam“ Akropoliuose, „Eurovizijos“ finalas ar tiesiog pasikeitusi deklaravimo Lietuvos muitinėje tvarka? Kas trukdo iš Baltarusijos keliaujantiems gyventojams patekti į Lietuvą?