Situaciją apsunkina ir tai, kad praėjusį ketvirtadienį, lapkričio 15 d., paskelbta, jog „Estonian Air“ gresia bankrotas.

„Su keleiviais, kurių planai dėl skrydžių grafiko optimizacijos gali pasikeisti, mes susisieksime ir pasiūlysime kitą skrydį arba grąžinsime pinigus. Kadangi kai kurių tiesioginių skrydžių alternatyvų nėra, mūsų pareiga rasti klientams alternatyvių skrydžių būdų“, – patikino „Estonian Air“ Klientų aptarnavimo padalinio vadovas Martinas Kaerleppas.

Estijos vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovų teigimu, vartotojai patys pasirenka, kas jiems patogiau – alternatyvus skrydis ar pinigų gražinimas, tačiau turint omenyje, kad aviabendrovės ateitis neaiški, tarnyba pataria rinktis pinigų gražinimą.

„Turint omenyje dabartinę padėtį, jei būčiau klientė ir nusipirkčiau lėktuvo bilietą, paimčiau siūlomus pinigus už bilietą“, – sakė Estijos Vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė spaudai Hanna Turecki.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)