Ne tik Klaipėdos, bet visos Lietuvos gėda vadintas kelias į Tarptautinę jūrų perkėlą, iš kurios į uostamiestį įvažiuoja keltais iš užsienio valstybių atvykę turistai, vilkikų vairuotojai, pagaliau tapo miesto vizitine kortele.
Suremontuota Kairių gatvė
© Vakarų ekspreso nuotr.

Kairių gatvės remontas kainavo apie 30 mln. litų.

Itin giliomis duobėmis išvagotas kelias į Tarptautinė jūrų perkėlą užsieniečiams „padėdavo“ apie Lietuvą susiformuoti pačią blogiausią nuomonę.

Ir turistai, iš užsienio atvykę savo automobiliais, ir vilkikų vairuotojai, iš klaipėdiečiai, kuriems reikėdavo važiuoti šiuo keliu, skųsdavosi, kad jis – tikras kliūčių ruožas.

Vairuotojas tekdavo laviruoti tarp gilių duobių. Ne vienas, kuris jų nepastebėdavo, šiame kelyje yra ir apgadinęs savo transporto priemonę, susprogdinęs ne vieną padangą.

Į Tarptautinę jūrų perkėlą ir iš jos kasdien kursuoja lengvieji ir sunkiasvoriai automobiliai, keltais vykstantys į Kylį (Vokietija) ir Kalshamną (Švedija) bei iš jų atvykstantys į Klaipėdą.

Uostamiesčio valdžia kasmet gatvėje užlopydavo tik pačias didžiausias duobes, nes laukta pinigų iš ES ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos kapitaliniam remontui.

Po jo Kairių gatvė, kuri ir yra kelias į Tarptautinė jūrų perkėla, jau gali būti vadinama Klaipėdos vizitine kortele.

Nors ja automobiliai ir vilkikai važiuoja jau kurį laiką, pirmadienį Kairių gatvė oficialiai atidaryta, paskelbta, kad ji tinkama eksploatuoti.

Pustrečio kilometro ruožą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) rekonstruoti pradėjo prieš trejus metus.

„Ši gatvė buvo tapusi skauduliu tiek miestui, tiek uostui. Tai kelias, kuris sudaro pirmą įspūdį svečiams, atplaukusiems iš kitų šalių į Tarptautinę perkėlą, šioje dalyje yra pagrindiniai Klaipėdos uosto multimodaliniai terminalai, todėl Kairių gatvės sutvarkymas buvo gyvybiškai svarbus“, – sakė KVJUD generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Atsižvelgiant į prieš pustrečių metų buvusią Kairių gatvės būklę, buvo išskirti trys šio projekto statybos darbų etapai, kuriems buvo parengti atskiri techniniai projektai.

I etapas – rekonstruotas 761 m ilgio Kairių gatvės ruožas nuo skirtingų lygių sankryžos (Taikos pr. su Kairių gatve) iki Klaipėdos arba vadinamojo Vilhelmo kanalo.

Dabar šis Kairių gatvės ruožas turi keturias eismo juostas, 2 m pločio dviračių taką ir 1,5 m pločio šaligatvius. Priešingų krypčių eismo juostas skiria skiriamoji juosta su žaliąja veja. Rekonstruota sankryža su jungiamuoju keliu į Perkėlos gatvę. Jame įrengta 20 m ilgio guminė geležinkelio pervaža. Iš abiejų gatvės pusių įrengtos autobusų stotelės su paviljonais ir šiukšlių dėžėmis.

II etapas – rekonstruotas Kairių gatvės automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą. Buvo pakeistos gelžbetoninės tilto perdangos sijos naujomis plienbetoninėmis. Jis paplatintas ir dabar turi yra ne dvi eismo juostos kaip anksčiau, bet keturios. Šalia tilto įrengtas 3,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bendras tilto ilgis – 32,24 m, plotis 25,25 m.

III etapas – rekonstruotas dar vienas Kairių gatvės ruožas, prasidedantis prie tilto per Klaipėdos kanalą ir einantis iki geležinkelio tilto, - vadinamasis vakarinis kelias. Kitaip sakant, gatvės pradžia sujungta su rekonstruotu tiltu per Klaipėdos kanalą.

Vakariniame kelyje paklota nauja asfalto danga, įrengti šaligatviai, sutvarkytos, rekonstruotos ar naujai įrengtos nuovažos, dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos, automobilių stovėjimo aikštelės ir autobusų stotelės su peronais.

Rekonstruoto kelio ruožo ilgis – 1666 m. Nuo Klaipėdos kanalo 865 m ilgio Kairių gatvės ruože yra dvi važiuojamosios dalys (po 2 eismo juostas) su skiriamąja juosta. Viena dalis – 7 m pločio, skiriamoji juosta – 2 m pločio su 15 cm paaukštėjimu įrengiant betoninius bortus. Likusios gatvės dalyje įrengta vienos važiuojamosios dalies su dvišlaičiu nuolydžiu danga. Toliau visas transporto srautas įsilies jau į rekonstruotą Kairių gatvės ruožą su 3 eismo juostomis, kurių kraštinės juostos skirtos priešingų krypčių eismui, o vidurinė – manevrams.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (250)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (18)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (10)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (2)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas (27)

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (48)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (43)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (3)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (38)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (100)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (99)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1139)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (56)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (89)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (5)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...