Kovo 3-ą dieną Japonijoje pradedama prekyba jau IX-osios kartos “Mitsubishi Lancer Evolution” modeliais. Kultiniais tapę sportiniai sedanai kaip ir anksčiau bus varomi visais keturiais ratais, kuriuos suks 2,0 l tūrio turbokompresoriniai varikliai, teigiama gamintojo atstovų Lietuvoje pranešime spaudai.
"Mitsubishi Lancer Evo IX"
© AFP/Scanpix
Nors kol kas tikslūs automobilio dinaminiai parametrai nėra skelbiami, tačiau, anot gamintojų, naujasis “Mitsubishi Lancer Evolution IX” greičio kartelę kilstels į naują aukštį.

Nauji akcentai

Išoriškai naujasis sedanas pasikeitė nedaug. Tačiau nauji dizaino elementai automobiliui suteiks ne tik sportiškesnį įvaizdį, bet ir turės tiesioginės įtakos automobilio greičiui bei valdymui.

Naujo dizaino priekinio bamperio svarbiausiu akcentu tapo padidinta oro paėmimo anga, užtikrinsianti dar efektyvesnį variklio skyriaus aušinimą. Gamintojai pabrėžia, kad kuriant naują bamperio dizainą pasitelktas minimalistinis stilius. Kuo mažiau dizaino detalių – tuo mažesnis oro pasipriešinimas, tuo geresnė mašinos dinamika.

Naujieji automobiliai bus “apauti” 17 colių “Enkei” ratlankiais. Kiekvienas naujos formos, 5 dvigubų stipinų ratlankis yra 0,15 kg lengvesnis už ratus, kurie buvo montuojami ant “Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR”.

Nemažai pokyčių yra ir “Mitsubishi Lancer Evolution IX” viduje. Prietaisų skydelis dekoruotas anglies pluoštą primenančia medžiaga. Dar vienas interjero akcentas – nauji metaliniai akceleratoriaus, stabdžių ir sankabos pedalai. Jie suprojektuoti taip, kad maksimaliai atitiktų sportišką vairavimo stilių mėgstančių vairuotojų poreikius.

Viena svarbiausių interjero detalių – naujos “Recaro” sėdynės. Jų atlošai pasiūti iš neslidžios Alcantara medžiagos, o šonai – iš tikros odos. Toks derinys garantuoja ne tik gerą kūno prilaikymą sportiško važiavimo metu, tačiau ir yra pakankamai patogus ilgų kelionių metu.

Ilgose kelionėse turėtų pasijusti ir gamintojų pastangos sumažinti triukšmo lygį salone. Dvigubas durų sandarinimas ir nauja itin aukšto tankumo garso slopinimo medžiaga gerokai sumažino triukšmo lygį automobilio interjere.

Trys versijos

"Mitsubishi Lancer Evo IX"
© AFP/Scanpix

Pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų “Mitsubishi Lancer Evolution IX” versijų. Gamos flagmanu taps GSR modifikacija, komplektuojama su moderniausiomis ACD (Active Center Differential), Super AYC (Active Yaw Control), Sports ABS sistemomis, elektroniškai valdoma visų ratų pavara ir 6 laipsnių mechanine transmisija.

Automobilių sportui skirta RS modifikacija išsiskirs specialiu, itin lengvu kėbulu, nauju, iš titano ir magnio lydinių pagamintu turbokompresoriumi, 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, aktyviu centriniu diferencialu.

“Mitsubishi Lancer Evolution” istorijoje pirmą kartą pasirodys GT versija. Naujoji modifikacija savyje apjungs RS modelio turbokompresorių ir važiuoklę drauge su komfortiškesniu GSR versijos kėbulu ir duslesniu išmetimo sistemos garsu. Anot gamintojų, ši modifikacija bus itin paranki tiems, kurie nori susikurti individualų “Mitsubishi Lancer Evolution”. Beje, tokiems vairuotojams bus pasiūlytas ilgas gamintojo ir “Ralliart” padalinio įvairių aksesuarų sąrašas.

Variklis ir transmisija

Daugiausia laiko “Mitsubishi-Motors” inžinieriai tobulino variklį ir turbokompresorių. “Mitsubishi Lancer Evolution IX” montuojamam 4G63 varikliui pritaikyta kintamų vožtuvų fazių sistema MIVEC, kuri ne tik padidino variklio galią, tačiau ir 3 procentais sumažino degalų sąnaudas.

GSR modifikacijos turbokompresoriuje sumontuotas prailgintas difuzorius leido padidinti sukimo momentą žemų ir vidutinių sūkių diapazonuose (400 Nm, esant 3000 aps./min.) bei 5 procentais paspartinti variklio reakciją į akceleratoriaus pedalo paspaudimą.

Dar didesnį sukimo momentą išvysto RS ir GT modelių varikliai, kurių turbokompresoriuose aliuminį pakeitęs magnis leido pasiekti 407 Nm, esant 3000 aps./min. rodiklį. RS ir GT modeliuose naudojama 5 laipsnių mechaninė transmisija yra labai artima sportinėms transmisijoms. Skirtumas tik tas, kad aukščiausiosios pavaros perdavimo skaičius pritaikytas kelionėms dideliu greičiu.

Padidėjusi variklio galia pareikalavo ir kitų automobilio komponentų derinimo. Naujos galinės spyruoklės ne tik pažemino automobilį, tačiau ir suteikė geresnį galinės ašies stabilumą. Tarp kitų svarbių parametrų galima paminėti iš aliuminio pagamintą stogą, kartu su “Bilstein” sukurtus sportiškus amortizatorius ir “Brembo” stabdžius.

Lietuvoje “Mitsubishi Lancer Evolution IX” pasirodys šių metų pabaigoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (220)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (9)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (8)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (1)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas (27)

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos...

Top naujienos

Vienas šuolis į vandenį pakeitė šeimos gyvenimą istorija sujaudino tūkstančius

Birželio 10 d. vilnietis Aurimas Vėbra patyrė labai sudėtingą traum ą – penkto kaklo...

Į populiarumo viršūnes braunasi primiršta šventė: išleidžia tūkstančius eurų (243)

Jei anksčiau prabangiausia šeimos švente buvo įvardijamos vestuvės , tai pastaruoju metu į...

Naktis Vilniuje: netikėtai atpažintas kelių erelis ir vienas už kitą įdomesni pažeidėjai (97)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus policijos pareigūnai surengė reidą. Pylimo...

R. Bogdanas. Iš ko Šiaurės Korėja gavo ukrainietiškus variklius raketoms? (267)

Vienas tarptautinis detektyvas artėja prie finišo tiesiosios. Įvyks teismas Hagoje, kuris paskelbs...

Tokio ažiotažo nebuvo jau seniai, bet K. Porzingio žvaigždė lietuvių negąsdina specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (66)

Lengvas pasivaikščiojimas draugiškose rungtynėse Rygoje Lietuvos rinktinei išėjo į naudą –...

Kodėl Kembridžo kunigaikštienė niekada nedalija autografų? (1)

Kate Middleton – viena iš dažniausiai fotografuojamų moterų visame pasaulyje ir galbūt...

Gyvai / Lietuvos triatlono taurės 4-as etapas Veisiejuose (1)

Rugpjūčio 19-ąją šeštadienį vienas gražiausių Pietų Lietuvos krašto miestelių Veisiejai...

Orai: įspūdingą karštį nuplaus liūtys (25)

Panašu, kad šį savaitgalį vėl sulauksime panašios karščio kulminacijos kaip ir praėjusį:...

Laisvalaikio veikla lietuviui atnešė milijonus: atskleidė sėkmės formulę (28)

Vienas iš „ Vinted “ įkūrėjų Justas Janauskas , atsimindamas studijų laikus Vilniaus...

Sutemus į „Karklę“ sugūžėjo minios: konfiskuoja ir alkoholį, ir narkotikus papildyta 23:40 (121)

Penktadienio vidurdienį duris atvėrusio festivalio „ Karklė “ apsaugos darbuotojai nesnaudžia...