Planuojantiems keliones iš Vilniaus į Panevėžį ir atvirkščiai, reikės įvertinti, kad kelionė gali prailgėti 10-15 minučių.
Nuo pirmadienio, liepos 1 d., darbai prasideda kairėje magistralės pusėje, ruože nuo 31,00 iki 36,00 km, Lygiagrečiai pradedama tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje rekonstrukcija. Eismas šiame ruože bus ribojamas iki rugsėjo mėnesio, o tilto rekosntrukcija gali užtrukti iki lapkričio.
Pasak pranešimo, eismas rekonstruojamuose ruožuose bus organizuotas viena magistralės puse dviem kryptimis, greitis tuose ruožuose bus ribotajamas iki 90 km/val., pereinamuosiuose ruožuose, pervažiavimuose iš vienos magistalės pusės į kitą - iki 70 km/val. Laikinųjų šviesoforų eismo organizavimui naudoti nenumatoma. Dėl apribojimų važiavimo laikas gali pailgėti apie 15 minučių.
„Darbai magistralėje vykdomi vadovaujantis Tarptautinės inžinierių konsultantų federacijos patvirtintos FIDIC Geltonosios knygos reikalavimais, apimančiais sutarties vykdymą, kai projektavimo ir rangos darbus atlieka tas pats rangovas. Toks darbo principas leidžia surasti optimaliausius sprendinius užsakovo keliamiems tikslams pasiekti, bei leidžia tai atlikti per trumpiausią laiką, kas yra labai svarbu vykdant susisiekimo infrastruktūros projektus.
Stengsimės darbus organizuoti taip, kad daugiausiai eismo trukdžių keliantys darbai būtų atlikti per vieną sezoną, o į 2014 metus persikeltų tik baigiamieji darbai“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas. Toks darbo principas Lietuvos kelių statybos istorijoje taikomas pirmą kartą.