Šeštadienį BA oro linijos atšaukė visus savo skrydžius iš „Heathrow“ ir „Gatwicko“ oro uostų dėl kompiuterių tinklo gedimo. Neveikė bendrovės registravimosi ir darbo sistemos, sutriko pagalbos telefonu centrų veikla, nebuvo pasiekiamas BA tinklalapis.

Visi ilgojo nuotolio skrydžiai iš „Heathrow“ oro uosto buvo su vėlavimais, sekmadienį pranešė BA. Oro linijos ragino keleivius, prieš keliaujant į oro uostą, surinkti informaciją apie savo skrydį. BA atsiprašė keleivių dėl kilusių nepatogumų, kurių sukėlė didelio masto IT gedimas.

„Žinau, kad klientams šios dienos – siaubingas išbandymas. Nors ligi galo dar neatstatėme visų savo kompiuterių sistemų, bet siekiame, kad skrydžiai vyktų kaip įmanoma labiau laikantis grafiko“, – teigė oro linijų vadovas Alexas Cruzas.

Oro linijos privalo tūkstančiams keleivių padengti išlaidas už užkandžius ir apgyvendinimą viešbučiuose.

Klientai, nukentėję dėl atšaukto skrydžio, gali pareikalauti iki 200 svarų per parą už apgyvendinimą viešbučio numeryje (dviem žmonėms dalinantis vienu kambariu), 50 svarų už transporto tarp viešbučio ir oro uosto išlaidas ir 25 svarus vienam suaugusiam asmeniui už valgius ir gaiviuosius gėrimus.

Pernai liepą ir rugsėjį BA reisai taip pat buvo smarkiai sutrikdyti dėl bendrovės internetinės registravimosi sistemos gedimo.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)