Antradienį Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos posėdyje buvo nuspręsta įregistruoti ir nagrinėti AB „Lietuvos geležinkelių“ prašymą derinti keleivių vežimo vietinio susisiekimo traukiniais maksimalų, 15 ct už vieną keleivio kilometrą, tarifo dydį. Šiuo metu galioja prieš šešerius su puse metų nustatytas 10 ct už kilometrą maksimalus tarifas.
Traukinių stotis, vagonas
© DELFI
Antradienį „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas krovinių ir keleivių vežimui Juozas Senūta DELFI atsisakė paaiškinti, kodėl „Lietuvos geležinkeliais“ prašo didinti tarifą, tačiau vėliau trumpai atsakė, kad keleivių vežimas yra nuostolingas ir įmonei 2005 metais sudarė apie 120 mln. nuostolių, kurie padengiami iš pajamų už krovinių pervežimą.

Paklaustas, kodėl, esant tiek nuotolių, „Lietuvos geležinkeliai“ prašo didinti maksimalų tarifą tik iki 15 ct už vieną keleivio kilometrą, J. Senūta numetė ragelį.

“Lietuvos geležinkeliai” Kainų komisijai prašymą pateikė sausio viduryje. Rašte aiškinama, kad maksimalų tarifą būtina kelti dėl išaugusios pervežimo savikainos, nes sumažėjęs keleivių skaičius. Taip pat dėl sąnaudų degalams augimo dėl išaugusių naftos produktų kainų ir padidinto akcizo dyzelinui, sąnaudų riedmenų remontui bei infrastruktūros atstatymui augimo, padidėjusių normatyvų riedmenų remontui ir ilgalaikio turto nusidėvėjimui skaičiuoti.

Pasak Kainų komisijos pirmininko Vidmanto Jankausko, Kainų komisija nustatys tik viršutinę ribą, nežinia, kokią kainą nustatys įmonė, svarbu, kad ribos neviršytų. Derybos su „Lietuvos geležinkeliais“, anot V. Jankausko, gali trukti mažiau nei mėnesį.

„Ten – fantastiniai dalykai. Kaina yra 10 ct, o sąnaudos – ar tik ne 50 ct. Neįsivaizduoju, kaip mes tą traktuosime. Nežinau, kaip tokią kainą nustatyti, kai iš tikrųjų kainuoja po 50 ct. Susitinkame pirmą kartą gal po penkerių metų, dabar tie 10 ct išeina fantastiniai, visiškai nesusiję su tikrove“, - DELFI „Lietuvos geležinkelių prašymą“ komentavo V. Jankauskas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (303)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (46)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Ketvirtadienį po rekonstrukcijos atidaromas Vilniaus oro uostas (4)

Vilniaus oro uostas ketvirtadienį atnaujina savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo...

„airBaltic“ paskelbė pirmas penkias naujas 2018-ųjų vasaros kryptis (4)

Latvijos oro linijos „ airBaltic “ skelbia pirmąsias kryptis 2018-ųjų vasaros sezonui,...

Vilniaus oro uoste sėkmingai baigti paskutiniai bandymai (13)

Vilniaus oro uoste antradienį sėkmingai baigti paskutiniai rekonstruoto orlaivių kilimo ir tūpimo...

Top naujienos

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (239)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (127)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (303)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (10)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

A. Užkalnis. Blogybių šaknis yra dviratininkai (275)

Nežinau, ar jūs pastebėjote, bet mūsų vasarėjančioje Lietuvoje (iki kitų metų tikrai...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi?

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (46)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...