„Tai pirmasis infrastruktūros kelių viešosios ir privačios partnerystės (PPP) projektas. Jis buvo bandomasis tiek mums, tiek užsakovams. Manau, kad viskas praėjo puikiai. Paleisime jį tada, kada ir įsipareigojome. Palangai tai bus didelė nauda, nes eismas bus nukreiptas nuo miesto“, - BNS sakė didžiausios Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ vadovas Giedrius Cvilikas.

Anot jo, oficialiai aplinkkelis eismui bus atidarytas gegužės 4 dieną, jo priežiūrai, kuri pagal sutartį truks 23 metus, pasiruošta.

„Viskas yra sutvarkyta ir paruošta. Rūpinsimės, kad tas kelias būtų tvarkingas, kad būtų nuvalytas sniegas ir nušienauta žolė. Jei įvyks kažkokia avarinė situacija, - kad būtų ji pašalinta ir iškviesta policija. Mums kažkokių problemų iškilti neturėtų, bent šiandien mes jų nematome“, - kalbėjo G.Cvilikas.

Automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius sakė, jog dabartinio magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja atkarpa, einanti per Palangą, artimiausiu metu bus pakeista į paprastą miesto gatvę.

„Per Palangą mažiau važiuos automobilių. Daugeliui keliautojų nebereiks užsukti į Palangą, važiuojant tik į Šventąją. Antras dalykas, kadangi tas kelias, kuris ėjo iš Palangos į Šventąją, sutapo su gatve, tai turėjo neigiamos įtakos Palangos plėtrai, nes mes jį traktavome kaip magistralinį kelią ir jam buvo pritaikyti tam tikri reikalavimai“, - BNS kalbėjo P.Tekorius.

Jo žodžiais, per pusmetį turėtų būti priimtas Vyriausybės nutarimas, kuris magistralinį kelią kaip gatvę perduos Palangos savivaldybei. Šis sprendimas turėtų paskatinti miesto plėtrą aplink kelią.

Palangos aplinkkelio, kuris bus kelio Klaipėda-Liepoja dalis, specialiai šiam projektui įkurta įmonė „Palangos aplinkkelis“ („Kauno tiltai“ valdo 75,1 proc., „Šiaulių plentas“ - 24,9 proc. akcijų) stato nuo 2014-ųjų kovo. Projektą iš dalies finansavo didžiausias Lietuvoje SEB bankas, suteikęs 8,5 mln. eurų (29,3 mln. litų) paskolą.

8,25 kilometro ilgio aplinkkelis sujungs Vydmantų sankryžą su Palangos oro uostu ir nukreips tranzitinį eismą nuo Palangos. Projektas dar 23 metus bus prižiūrimas rangovų lėšomis. Valstybė už atliktus darbus ir paslaugas pradės mokėti tik nuo trečių metų ir išmokės atlygį per 23 metus.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)