150 atostogautojų turėjo išskristi iš Tenerifės šeštadienį 20:30 val., tačiau dėl kilusių problemų pigių skrydžių oro linijų bendrovei „Monarch“ grįžo namo tik antradienį 14 val.

„Negaliu apsakyti, kaip džiaugiuosi grįžusį į namo. Daugiau niekada neskrisiu su „Monarch“ oro linijomis. Būna, kad skrydžius atideda, bet šiuo atveju siaubingai trūko komunikacijos ir informacijos", - pasakojo keleivė Shaun Rawcliffe.

Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Aurela“, teikusi paslaugas įmonei „Monarch“, iš pradžių atidėjo skrydį trims valandoms, paskui paaiškėjo, kad sugedo liukas ir skrydis buvo atidėtas ilgesniam laikui.

Bendrovė keleivius valandą laikė ant pakilimo tako Tenerifėje, paskui leido jiems grįžti į oro uostą, kur koridoriuje teko laukti naujienų apie skrydį.

Galiausiai po triukšmingų protestų įmonė keleivius nugabeno į viešbutį sostinėje Santa Kruse, kur jie laukė kol bus atgabentos reikiamos dalys ir pataisytas „Boeing 737“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)