Po „Lexus IS F“ variklio dangčiu japonai montuos vienintelį 8 cilindrų, 5,0 l 423 AG benzininį motorą, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 505 Nm esant 5200 aps./min. Šių „arklių“ pakanka, kad naujasis „Lexus“ monstras 100 km/h greitį pasiektų vos per 4,8 sek. Pajudėjęs iš vietos, sportinis japonų sedanas 400 m atstumą įveikia per 13 sek. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 11,4 l šimtui kilometrų.

Gamintojai teigia, kad kurdami naujojo „IS F“ variklį ypatingą dėmesį skyrė ir jo skleidžiamam garsui. Esant nedideliam ar vidutiniam greičiu, V8 variklis riaumoja gana garsiai, o pasiekus didesnį greitį, jo skleidžiamas garsas dar labiau sustiprėja ir tampa itin galingas. Artėjant prie maksimalaus automobilio greičio (270 km/h), kurtinantis variklio garsas nurimsta.

Variklio sukurta galia galiniams „Lexus IS F“ ratams yra perduodama per 8 laipsnių automatinę „Sport Direct Shift“ pavarų dėžę. Japonai teigia, kad naujosios transmisijos pavaros yra perjungiamos vos per 0,1 sek. Tai, pasak jų, yra geriausias rezultatas pasaulyje. Beje, naujoji pavarų dėžė turi du veikimo režimus - automatinį ir rankinį. Pasirinkus pastarąjį, nepriklausomai nuo įjungtos pavaros, variklį galima „išsukti iki raudonumo“, t.y. iki 6800 aps./min.

Užsisakyti naująjį „Lexus“ monstrą Lietuvoje galima jau dabar, nors pirmieji automobiliai savininkus pasieks maždaug po keturių mėnesių. Mažiausia „IS F“ kaina siekia 240 tūkst. 660, o didžiausia – 254 tūkst. 300 Lt.

Tiesa, jei prieš įsigydami automobilį, norite jį išmėginti, teks luktelėti. Pirmasis demonstracinis „Lexus IS F“ mūsų šalį pasieks balandžio mėnesį.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją