Žiūrint iš priekio, atnaujintas „Volvo S40” dabar turi naujos formos radiatoriaus groteles su jose įtaisytu didesniu „Volvo” logotipu, naujos formos žibintus bei į tris dalis padalintą, žemiau įtaisytą oro įsiurbimo angą. Visa tai švedų automobilio priekiui suteikia žemumo ir platumo įspūdį. Atnaujintas „Volvo V50” taip pat turi naujos formos radiatoriaus groteles su juose įtaisytu didesniu „Volvo” logotipu, naujos formos žibintus bei į tris dalis padalintą oro įsiurbimo angą.

Atnaujinto dizaino galiniai abiejų automobilių žibintai dabar bus montuojami 3 cm aukščiau. Be to, stabdžių šviesos nuo šiol bus su LED tipo žibintais. Besirūpindami saugumu, švedai abiejų automobilių galinių buferių kampuose įtaisė po atšvaitą. Beje, galinių buferių dizainas taip pat yra atnaujintas.

Kritikuoti dėl abiejų automobilių daiktadėžių dydžių, švedai, atnaujindami „S40” ir „V50” salonus pasistengė jas padidinti. Tuo tikslu buvo sukurti visiškai naujo dizaino durelių šonai bei perdaryta centrinės konsolės galinė dalis. Dabar tiek durelėse, tiek centrinės konsolės gale yra pakankamai erdvios daiktadėžės.

Be to, įdomaus dizaino centrinė konsolė dabar yra šiek tiek padidinta bei gali būti papuošta tikro medžio apdaila. Automobilių salonuose taip pat atnaujinti prietaisų skydeliai. Bus galima užsisakyti ir naujo dizaino sėdynių apmušalų.

„D5“ dyzelinis variklis atitiks „Euro5“ reikalavimus

Yra keletas naujovių ir po automobilių variklių dangčiais. Benzininių variklių mėgėjai dabar galės įsigyti „S40” ir „V50” su 10 AG galingesniu (iš viso – 230 AG) „T5“ varikliu. Be šio variklio prekyboje taip pat bus dar šeši benzininiai varikliai (nuo 100 iki 170 AG).

Vienas jų (1,8F, 125 AG Flexifuel) gali važiuoti bet kokio benzino ir E85 bioetanolio mišiniu (85 proc. bioetanolio ir 15 proc. benzino). Beje, su šiuo varikliu „Volvo” automobiliai parduodami tik devyniose Europos šalyse.

Dyzelinių variklių mėgėjai galės rinktis vieną iš trijų – nuo 109 iki 180 AG. Beje, pastarasis „D5“ 180 AG variklis antroje šių metų pusėje bus komplektuojamas ir su mechanine greičių dėže.

Įdomu tai, kad „D5“ variklis su mechanine greičių dėže išvystys net 400 Nm sukimo momentą, kai tuo tarpu su automatine greičių dėže - 350 Nm. Be to, pasak švedų, šis variklis turi atitikti dar tik po kelerių metų įsigaliosiančius „Euro5” aplinkosaugos reikalavimus.

Už papildomą mokestį „Volvo S40” ir „V50” pirkėjai taip pat galės įsigyti „Biksenoninius” žibintus, kurie geriau apšviečia kelią. Pavyzdžiui, įveikiant posūkį, šie žibintai pasisuka važiavimo kryptimi.

Taip pat bus galima įsigyti ir EBL (Emergency Brake Lights – avarinio stabdymo šviesos) sistemą. Dėl šios sistemos avarinio stabdymo metu stabdžių šviesos dega ne nuolatos, o iš paskos važiuojančius įspėja greitai mirksėdamos.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją