Naujasis C klasės sedanas praaugo savo pirmtaką. Į ilgį automobiliui gamintojai pridėjo 5,5 cm (iki 4,58 m), į plotį - 4,2 cm (iki 1,77 m), į aukštį - 2,1 cm (iki 1,45 m). 4,5 cm (iki 2,76 m) padidėjo ir ratų bazė. Gerokai erdvesnė ir bagažinė. Jos tūris padidėjo 20 l iki 475.

Taip pat pirmą kartą C klasės „Mercedes“ sedanai vienas nuo kito skirsis radiatoriaus grotelių formomis. „Avantgarde“ modelio radiatoriaus grotelės turi tris plačias juostas, kurių viduje patalpinta didžiulė „Mercedes“ trikampė žvaigždė. Šio modelio dizainas atrodo sportiškiausias. „Elegance“ ir „Classic“ modeliai turi standartines „Mercedes“ radiatoriaus groteles, o trikampė žvaigždė yra užkelta ant variklio gaubto „nosies“.

Pakaba bus ir „minkštesnė“, ir „kietesnė“

Naujasis C klasės sedanas taip pat turi galimybę techninių naujovių. Pirmiausiai tai „Agility Control“ sistema, kuri, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, kontroliuoja amortizatorių darbą. Kitais žodžiais tariant, važiuojant ramiai pakaba bus „minkštesnė“, o važiuojant dinamiškiau – „kietesnė“.

Kita naujovė – tai „Adaptive Brake“ sistema, kuri pagelbės vairuotojui ekstremalaus stabdymo metu, o važiuojant šlapiu keliu, nudžiovins šlapius stabdžių diskus. Puiku ir tai, kad standartinėje įrangoje yra septynios oro pagalvės bei „Neck Pro“ sistema. Kaip ji veikia? Smūgio į C klasės automobilio galą metu, „Neck Pro“ akimirksniu į priekį pastums vairuotojo ir priekinio keleivio galvos atlošus bei taip apsaugos jų kaklus nuo traumų.

Taip pat naujasis C klasės „Mercedes“ standartinėje komplektacijos turės avarinio stabdymo metu mirksinčius stabdžių žibintus. Į naująjį automobilį pirmą kartą bus montuojamos ir „Intelligent Light System“ šviesos. Tai „protingi“ žibintai, kurie važiuojant tamsiu paros metu ne tik keičia šviesos stiprumą, bet ir apšviečiamo kelio atstumą.

Vairuotojo ir priekinio keleivio saugumu pasirūpins ir „Pre-Safe“ sistema. Ji galimos avarijos metu vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynes pastumia į optimaliausią padėtį, uždaro paliktus pravirus langus bei stoglangį ir įtempia saugos diržus.

Atnaujinti tik keturių cilindrų varikliai

Po variklio dangčiu vokiečiai atnaujino tik keturių cilindrų variklius. Tai du dyzelinu varomi (2,2 l 136 AG ir 2,2 l 170 AG) bei du benziną naudojantys varikliai (1,8 l 156 AG ir 1,8 l 184 AG). Šešių cilindrų varikliai liko tie patys. Tai trys benzinu (2,5 l 204 AG, 3,0 l 231 AG ir 3,5 l 272 AG) bei vienas dyzelinu varomas (3,0 l 224 AG) variklis.

Visi varikliai išskyrus patį galingiausią (3,5 l 272 AG) bus komplektuojami su mechaninėmis šešių pavarų dėžėmis. Galingiausia naujojo C klasės „Mercedes“ versija standartinėje komplektacijoje turės septynių laipsnių „automatą“. Šią greičių dėžę už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir su kitais šešių cilindrų varikliais. Kokia bus naujojo automobilio kaina kol kas nepranešama.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją