Dabartinis Klaipėdos uosto vadovas Eugenijus Gentvilas sako, kad naujas uostas galėtų atsirasti ne anksčiau kaip 2020 m., tačiau būtina užsitikrinti papildomus krovinius, kad naujasis aptarnautų papildomą krovą, o ne konkuruotų su dabartiniu uostu. „Svarbu, kad naujasis uostas „nevogtų“ Klaipėdos uosto krovinių, - sako jis ir priduria, kad papildoma konkurencija neduotų naudos, nes neatsipirktų nei valstybės, nei privačios investicijos.

„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Albertas Šimėnas sutinka, kad apie milžinišką projektą, kuris kol kas neturi investuotojų, reiktų rimtai svarstyti gerai išanalizavus padėtį, ar bus kleintų. „Laukia didžiulis darbas rasti tų, kuriems to uosto reikia.“

Tuo tarpu UAB Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika nėra garantuotas tik dėl tempo - kaip greitai Lietuvai prireiks naujo uosto. Tačiau jis įsitikinęs, kad tendencijos - didėjantys laivų dydžiai, krova - rodo, jog papildomas uostas taps būtinybe.

Pačio Klaipėdos uosto plėtros galimybės yra labai ribotos dėl UNESCO saugomos Kuršių nerijos. Svarstoma, kad realiausia būtų naują uostą statyti Būtingėje arba Melnragėje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją