„Amber Air" bendrovei - sankcijos dėl skolų

 (11)
Pernai Lietuvoje pradėjusi veikti skrydžių bendrovė "Amber Air" gyvena gresiančio bankroto nuotaikomis.Civilinės aviacijos administracijos (CAA) įsakymu už skolas Palangos oro uostui vieninteliam "Amber Air" orlaiviui "Saab 340B" draudžiama pakilti iš Palangos, rašo "Lietuvos rytas".
© DELFI
Tokia sankcija Lietuvos bendrovei taikoma pirmą kartą. Per kelerius pastaruosius metus už skolas iš šalies oro uostų buvo uždrausta pakilti Latvijos ir Lenkijos aviakompanijų lėktuvams.

Prieš kurį laiką finansinius sunkumus patiriančiai "Amber Air" CAA rekomendavo sustabdyti bilietų platinimą. Nuo rugsėjo pabaigos "Amber Air" nutraukė vienintelį reguliarų reisą iš Palangos oro uosto į Hamburgą.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Transportas

Nauja žiedinė sankryža Alytuje sulaukė kritikos: joje neįmanoma išsitekti (48)

Prieš kiek daugiau nei du mėnesius baigta rekonstruoti Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankryža, kurioje įrengtas žiedas, jau sulaukė vairuotojų kritikos.

Oslas laikinai uždraudė dyzelinius automobilius (9)

Oslo valdžia tvirtina, kad, pašalinus iš miesto gatvių beveik 20 tūkstančių dyzelinu varomų lengvųjų automobilių, bus įmanoma sumažinti iki pavojingos ribos išaugusią oro taršą.

Pagal pažangą saugaus eismo srityje Lietuva – antra ES (9)

Pagal pažangą mažinant žuvusiųjų keliuose skaičių pernai Lietuva tapo antra iš 28 Europos Sąjungos (ES) valstybių, nusileisdama tik Čekijai.

Eismo sąlygas vietomis sunkina snygis (12)

Trečiadienio ankstų rytą Klaipėdos apskrityje valstybinės reikšmės keliai dėl snygio daugiausiai šlapi, vietomis apsnigti, provėžoti, kai kur susiformavęs plikledis. Šie keliai yra barstomi.

R. Masiulis prakalbo apie Klaipėdos uosto plėtrą (33)

Klaipėdos jūrų uosto direkcijoje apsilankęs susisiekimo ministras sako esąs patenkintas veiklos rezultatais – pernai uoste perkrautas rekordinis kiekis krovinių – daugiau nei 40 milijonų tonų. Pasak Roko Masiulio, siekiant ir toliau pirmauti Baltijos jūros regione, uostas turi plėstis.