Kitą vasarą susiruošę poilsiauti Lietuvos pajūryje gali pakloti gerokai daugiau nei šiemet: Neringa svarsto galimybę vietinės rinkliavos mokestį padidinti 5 kartus, iki 50 eurų. Už įvažiavimą į Palangą kitąmet planuojama įvesti 5 eurų mokestį.
© K. Cemnolonskio nuotr.

„Pažiūrėkite, kiek kainuoja keltu persikelti automobilį, atrodo, 16 eurų, dar 50 eurų (mokestis – DELFI). Tai – protu nesuvokiama“, - piktinosi Neringos gyventojas Artūras, pakalbintas LRT televizijos laidos „Panorama“ žurnalistės.

Neringos meras sako, kad kalbos apie mokesčio didinimą yra tik bandymas sukelti diskusijas, bet esą dabartinis 10 eurų mokestis yra per mažas, nes beveik tiek pat reikėtų pakloti automobilį palikus Vilniuje.

„Nors ten (Vilniuje - DELFI) negauni nei pajūrio švaraus, nei nemokamų tualetų, nei kažko panašaus, už viską reikia mokėti papildomai, tad jeigu palieki automobilį Vilniuje dviem paroms, sąskaita būna daugiau kaip 30 eurų“, - skaičiavo Neringos meras socialdemokratas Darius Jasaitis.

Neringos meras sako, kad padidinus įvažiavimo mokestį pavyktų sumažinti automobilių srautus, kurių vasarą sulaukiama iki 3 tūkst.

Darius Jasaitis
Darius Jasaitis
© Neringos sav. nuotr.

„Neringa visą laiką buvo brangesniųjų kurortas ir dabar daug kam tų turtingų žmonių pradeda nebepatikti, kaip sakyti, tie žmonės, kurie miega automobiliuose susimetę keturiese po 2,5 euro atvyksta čia. Paskui mes už tą 2,5 euro gautų pajamų turime surinkti šiukšles, išvežti tualetus, sutvarkyti aplink juos ir panašiai“, - kalbėjo meras.

Kiti politikai sako, kad šiemet Neringa sulaukė mažiau turistų, tad padidinus įvažiavimo mokestį jų dar sumažėtų, tad tokiam sprendimui pagrindo nėra.

„Turistų, galbūt ir turtingų, būtų daugiau, tačiau jie neužpildytų visų butų, kuriuos nuomoja neringiškiai“, - sakė Neringos savivaldybės tarybos narys Andrius Bagdonas.

Pasak jo, automobilių srautai į Neringą bei jų parkavimas – svarbus klausimas.

„Tačiau mokesčių didinimas – ne išeitis. Atėjo laikas savivaldybei kalbėtis ir su verslininkais, privatizavusiais dalį automobilių stovėjimo aikštelių, bei bendradarbiaujant įrengti modernias aikšteles ir tokiu būdu padidinti automobilių parkavimo vietų skaičių. Kitas svarbus klausimas – patogus susisiekimas gyvenvietėse bei viešasis transportas. Jei jau norima spręsti automobilių srautų klausimą, kodėl iki šiol Neringos gyvenvietėse neturime viešojo transporto paslaugų ar patogaus susisiekimo dviračiais?", - komentare DELFI teigė A. Bagdonas.

Šaltuoju metų laiku įvažiavimo į Kuršių neriją kaina išliktų nuosavu automobiliu išliktų tokia pat – 5 eurai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (250)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (18)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (10)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (2)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas (27)

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (26)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (14)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (27)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (80)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (84)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1106)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (50)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (83)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (4)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...

Po įgyvendinto plėtros projekto „Mega“ tapo sunkiai atpažįstama (63)

Po metus trukusių plėtros darbų didžiausias prekybos ir laisvalaikio centras vidurio Lietuvoje „...