Grupės ikimokestinis pelnas per metus, pasibaigusius 2016 m. lapkričio 30 d., sudarė 1,7 mlrd. svarų (18,63 mlrd. Švedijos kronų).

Bendrovės pardavimai buvo mažesni nei prognozuota iš dalies dėl to, kad vartotojai susilaikė nuo naujų pavasarinio sezono drabužių pirkimo dėl vėsesnių orų.

Tačiau per pastaruosius tris mėnesius įmonės grynasis pelnas padidėjo 7 proc., padidėjo ir pardavimai.

Švedijos mažmeninės prekybos milžinė toliau plečia savo veiklą pasaulinėse rinkose.

Kaip teigė „H&M“ generalinis direktorius Karl-Johanas Perssonas, „per metus mes atidarėme 427 naujas parduotuves pasauliniu mastu, įžengėme į tris naujas rinkas, atidarėme interneto parduotuvėse 11-oje papildomų rinkų“.

Pasak K. J. Perssono, bendrovė toliau stiprina internetinio verslo sektorių ir planuoja atidaryti parduotuves Kazachstane, Kolumbijoje, Islandijoje, Vietname bei Gruzijoje.

Bet kartu įmonės vadovas atkreipė dėmesį į „geopolitinius įvykius“, kurie, pasak jo, turėjo neigiamos įtakos mažmeninei prekybai, ypač Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje bei Italijoje, taip pat JAV ir Kinijoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)