Violetinis fonas, šviesos blyksnių, žvaigždžių imitacijos – nederamas tabako gaminių prekybos apipavidalinimas, mano VTAKT. Taryba mano, kad toks spalvų ir simbolių fonas suteikia potencialiam vartotojui teigiamų emocijų, skatina pirkti ir vartoti cigaretes.
Peteris Halaczas, „British American Tobacco” Baltijos regiono vadovas, teigė, kad „pardavinėti cigaretes yra legalu, o jas reikia kur nors sudėti – arba į lentynas, arba į dalytuvus. Tie dalytuvai turi spalvą, jos negali išvengti. Kai pasižiūri į tabako gaminius, jie taip pat turi spalvą. Taip, galima įžvelgti ryšį tarp dalytuvų ir cigarečių pakelių spalvos, tačiau vartotojas niekada to nepamatys, nemanys, kad tai galėtų būti tabako gaminių reklama”.
VTAKT sprendimą, ar spalva yra reklama, žada priimti artimiausiomis dienomis.