Naujausioje žurnale „Look” išspausdintoje „Antonio Federici“ reklamoje pavaizduoti du sutanas dėvintys kunigai, valgantys iš ledų dubenėlio „gundančia poza, tarsi ketintų aistringai pasibučiuoti“, teigia Reklamos standartų administracija (ASA). Reklamoje esantis užrašas skelbia: „Mes tikime seilėtekiu“.

Gindama savo reklamą, bendrovė teigė, kad nesityčioja iš katalikybės, o „vaizduoja rimtas problemas, kurios, jų manymu, paveikė Katalikų Bažnyčią“. Bendrovės atstovai pridūrė, kad „Antonio Federici“ yra katalikiška bendrovė, bet ir toliau kurs katalikų bažnyčią kritikuojančias reklamas, kol manys, jog ji turi problemų.

ASA, pritardama šešiems dėl reklamos gautiems skundams, teigė, kad reklamoje naudojama frazė „mes tikime seilėtekiu“ daro užuominas apie gaminio skonį ir kunigus.

„Mes nusprendėme, kad dviejų kunigų vaizdavimas seksualiniu būdu greičiausiai bus suprastas kaip besityčiojantis iš Romos katalikų tikėjimo ir todėl, tikėtina, kad gali būti rimtas įžeidimas kai kuriems skaitytojams“, - teigia ASA.

ASA nusprendė, kad ši reklama nebegali būti naudojama ir įpareigojo „Antonio Federici“ užtikrinti, kad būsimos reklamos nesukeltų rimtų visuotinių įžeidimų.

Praėjusį mėnesį ASA uždraudė kitą šios bendrovės reklamą, kurioje pavaizduota bažnyčioje stovinti ir ledų dubenėlį bei šaukštą laikanti nėščia vienuolė ir užrašai „Nekaltai pradėtas“ bei „Ledai yra mūsų religija“. ASA teigimu, reklama, kuri buvo išspausdinta žurnaluose „The Lady“ ir „Grazia“, tyčiojosi iš Romos katalikų tikėjimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)