TV3 žurnalistų etikos sargus kaltina politikavimu

 (301)
Televizijos kanalas TV3 ketvirtadienį Žurnalistų ir leidėjų etikos komisijos išplatintą laišką, kuriame kritikuojamas kanalas ir prodiuserio Kristupo Krivicko kuriamos laidos, pavadino „bandymu politikuoti ir yra subjektyvus bei teisiškai nepagrįstas”.
TV3 žurnalistų etikos sargus kaltina politikavimu
© Corbis

Kanalo pranešime spaudai, kurį pasirašė TV3 televizijos generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė, teigiama, kad „metami kaltinimai dėl subjektyvumo yra išgalvoti, nepagrįsti – dauguma Lietuvos gyventojų mano, kad būtent TV3 televizija yra mažiausiai priklausoma nuo verslo ir politikų”.

Televizija kritikuoja komisija, kad ši reiškia nuomonę neištyrusi skundo. Taip esą kenkiama televizijai. „Įspėjame, kad, jei toliau tęsis kampanija prieš TV3 televiziją, imsimės teisinių gynybos priemonių, šią kampaniją vertindami kaip bandymą susidoroti su laisvu žodžiu”, rašoma pranešime.

Ketvirtadienį Žurnalistų ir leidėjų etikos komisija išplatino pranešimą, kuriame įspėja televiziją TV3 dėl prodiuserio ir žurnalisto Kristupo Krivicko kuriamos laidos „Akistata”. Anot komisijos, šio prodiuserio laidos prasilenkia su elementaraus žmogiškumo principais.

Teismas buvo uždraudęs rodyti „Akistatos” medžiagą apie senolę, kuri esą yra vaiko teisių apsaugos kontrolierės Editos Žiobienės giminaitė – laidos anonsuose buvo teigiama, kad vaiko teisių apsaugos kontrolierė ja nesirūpina. Laida buvo parodyta, tačiau senolės vardas nebuvo minimas ir giminystės ryšys su E. Žiobiene neįvardintas.

„Jokios klaidos nebuvo. Kur buvo neprofesionalumas? Ta moteris turi labai artimas sąsajas su E. Žiobiene, ji – labai artimas šeimos narys, tai nėra atsitiktinė Žiobienė. Ne kraujo giminė, bet artimas šeimos narys. Tai mes labai gerai žinome, „Akistatos“ žurnalistai tai galėtų įrodyti“, - anksčiau DELFI teigė TV3 programų direktorius Jurgis Jefremovas.

Pasak J. Jefremovo, televizija stengėsi vykdyti teismo nutartį, tad neatskleidė močiutės tapatybės ir jos tikslaus giminystės ryšio su E. Žiobiene.

Žurnalistų ir leidėjų etikos komisija rūpinasi žurnalistų profesinės etikos ugdymu, nagrinėja profesinės etikos pažeidimus, kuriuos padarė žurnalistai, viešosios informacijos rengėjai ar jų dalyvių paskirti atsakingi asmenys informuodami visuomenę, nagrinėja žurnalistų ir viešosios informacijos rengėjų ar leidėjų tarpusavio ginčus dėl Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso pažeidimų.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (11)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.