Teismas: LRTK teisėtai apribojo „NTV mir Lithuania“ transliacijas

 (14)
Lietuvos radijo ir televizijos komisija šių metų kovą teisėtai laikinai apribojo televizijos kanalo „NTV mir Lithuania“ transliacijas, galutinai nutarė teismas.
Televizijos kanalas NTV Mir
© youtube.com

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) lapkričio 12 dieną atmetė internetinės televizijos bendrovės „Nubo.tv“ skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo (VAAT) spalio pradžioje priimtą nutartį, kuria teismas nutraukė bylą kaip nenagrinėtiną šiame teisme.

Teisininkų teigimu, šis LVAT sprendimas gali tapti precedentu ir kitose šiuo metu nagrinėjamose panašiose bylose.

„Teisėjų kolegijos sprendimas dar kartą patvirtino, kad bendrovė „Nubo.tv“ neturi teisės reikalauti panaikinti komisijos sprendimo ‒ norminio teisės akto, skirto visiems Lietuvoje veikiantiems retransliuotojams, o ne kuriai nors konkrečiai bendrovei“, ‒ pranešime spaudai sakė teisinių paslaugų kontoros „AAA Law“ partneris advokatas Andrius Iškauskas.

Anot jo, dėl kitų panašių komisijos sprendimų laikinai sustabdyti Rusijoje kurtų televizijos laidų retransliavimą į teismą kreipėsi ir kiti retransliuotojai,todėl tikėtina, kad jų skundai sulauks panašaus likimo.

Gegužės viduryje skundą dėl LRTK sprendimo stabdyti kanalų „NTV Mir“ ir „RTR planeta“ teismui buvo pateikęs ir Lietuvoje veikiantis retransliuotojas „Init“.

Gegužės pabaigoje VAAT atmetė televizijos kanalui „PBK Lithuania“ atstovaujančios bendrovės BMA LT skundą dėl pernai spalį LRTK priimto sprendimo trims mėnesiams stabdyti dalies kanalo laidų retransliaciją Lietuvoje. Tuomet komisija įvertino pernai spalį rodytos laidos „Žmogus ir įstatymas“ apie 1991 metų sausio 13 dienos įvykius turinį bei atsižvelgus į ekspertų išvadas.

Spalį priimtoje nutartyje VAAT pažymėjo, kad sprendimas neskirtas konkretiems ūkio subjektams ir yra ne vienkartinio pobūdžio, bet nukreiptas į atitinkamų teisinių santykių reguliavimą ateityje bei skirtas taikyti daug kartų.

LRTK „NTV Mir Lithuania“ programos retransliavimą trims mėnesiams apriboti nusprendė kovo viduryje, dėl kovo 11-osios išvakarėse transliuoto dokumentinio filmo „Pasmerktieji. Spąstai grupei „Alfa“, kuriame buvo iškreipiami faktai apie sausio 13-osios įvykius. Tokį komisijos sprendimą kovo 21 dieną sankcionavo VAAT.

„NTV mir Lithuania“ kanalo retransliacijos atnaujintos birželio 21 dieną, o „RTR planeta“ - liepos 8 dieną.

BNS
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.

Atsistatydina viena iš „Huffington Post“ steigėjų A. Huffington

Arianna Huffington, viena iš liberaliojo naujienų portalo „Huffington Post" steigėjų, pranešė atsistatydinanti iš vyriausiosios redaktorės pareigų. Nuo šiol 66-erių metų A. Huffington pereina vadovauti savo įsteigtai naujai verslovei „Thrive Global“, apie tai ji pranešė savo „Twitter“ paskyroje.