Skandalingieji "Radio šou" išmesti iš "Užupio radijo"

 (179)
Prieštaringai klausytojų vertinamas, ekstremalus A. Ramanausko ir R. Šapausko projektas, vos tris mėnesius pasinaudojęs "Užupio radijo" "politiniu prieglobsčiu", sugebėjo sukelti audrą visoje Lietuvoje, ir daugiau čia nebepasirodys, - sakoma pranešime spaudai.
Rimas Šapauskas
© DELFI
Kūrybiški, impulsyvūs ir neprognozuojami "Radio šou" kūrėjai tiesioginiame eteryje perlenkė lazdą.

Įsijautę į galybę savo sukurtų "buduliškų" personažų ir balansavę tarp juodojo humoro ir visuomenėje priimtų etikos normų laidos vedėjai gerokai prisišėlo.

Siekiant apvalyti užterštą eterį ir jo dvasią, "Užupio radijo" kolektyvas planuoja rugpjūčio mėnesį pavadinti "apsivalymo nuo radio chuliganizmo" mėnesiu. Įvairių laidų metu bus pasakojama, kaip pasaulio civilizacijų istorijoje žmonija kūrė etikos normos, formulavo moralinius kriterijus ir kaip dėl jų kovojo. Po mėnesį trukusiančios akcijos planuojama "Užupio radijo" studiją pašventinti.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.

Atsistatydina viena iš „Huffington Post“ steigėjų A. Huffington

Arianna Huffington, viena iš liberaliojo naujienų portalo „Huffington Post" steigėjų, pranešė atsistatydinanti iš vyriausiosios redaktorės pareigų. Nuo šiol 66-erių metų A. Huffington pereina vadovauti savo įsteigtai naujai verslovei „Thrive Global“, apie tai ji pranešė savo „Twitter“ paskyroje.