Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) praneša, kad kartu su „Verslo žiniomis“ gruodį atliktos marketingo specialistų apklausos rezultatai parodė, jog net 65,7 proc. įmonių šiais metais ketina didinti marketingo išlaidas reklamai internete. Iš viso 2012 m. marketingo biudžetą ketina didinti 53,4 proc. įmonių – t.y. beveik 6 proc. daugiau nei pernai. 8,6 proc. visų apklaustų įmonių biudžetą planuoja didinti daugiau nei 50 proc. Tuo metu mažinti išlaidas marketingui planuoja tik 18,6 proc. šalies įmonių.
© DELFI (R.Daukanto pieš.)

Didžioji dalis įmonių ketina didinti marketingo biudžetus iki 10 proc. „Pagrindiniai didesnes investicijas skatinantys veiksniai – laukiami didesni pardavimai ir noras užimti didesnę rinkos dalį augant įmonei“, – pranešime spaudai pastebi LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus. Tikslams pasiekti 41,4 proc. įmonių didins išlaidas reklaminiams skydeliams, 60 proc. – mokamai paieškai („Google Adwords“), 51,4 proc. – komunikacijai socialiniuose tinkluose.

Specialistų apklausa rodo, kad marketingo išlaidas didina 45 proc. apklaustų įmonių, kurių metinė apyvarta didesnė nei 50 mln. litų.

Išlaidų didinimas dažniausiai susijęs su pardavimų skatinimu (tokio rezultato siekia net 61,4 proc. apklaustų įmonių) ir įvaizdžio formavimu (44,3 proc.). Tuo tarpu rinkos tyrimams išlaidos didinamos atsargiau, jas didina vos 12,86 proc. įmonių. 2012 m. pardavimų skatinimui išlaidas karpys 11,4 proc., įvaizdžio formavimui taupys 18,6 proc., o rinkos tyrimams biudžetą mažins 14,3 proc. apklaustų įmonių.

Šalia numatomo didelio išlaidų interneto komunikacijai augimo, kitais metais įmonės ketina daugiau lėšų skirti ir netradiciniams marketingo sprendimams. Šioms priemonėms išlaidas didina net 60 proc. apklaustų įmonių. Iš viso netradicinėms reklamos priemonėms šiemet bus skirta apie 17 proc. visų marketingo biudžetų, 20 proc. atiteks reklamai spaudoje, 11 proc. – reklamai televizijoje, 7 proc. – lauko reklamai, 6 proc. – radijo reklamai, o daugiausiai – 35 proc. – reklamai internete.

Pernai 83,3 proc. įmonių, mažinusių marketingo biudžetą, tai darė mažindamos išlaidas reklamai, 83,3 proc. – keitė marketingo priemones į pigesnes, 58,3 proc. atsisakė išorinių vykdytojų paslaugų, 50 proc. – derėjosi su reklamos planavimo ir kūrybinėmis agentūromis, 16,7 proc. – atsisakė dalies marketingo padalinio darbuotojų paslaugų, 8,3 proc. – mažino marketingo skyriaus darbuotojų atlyginimą.

LiMA ir „Verslo žinių“ apklausoje dalyvavo 140 Lietuvos marketingo asociacijos narių – rinkodaros specialistų ar šių skyrių vadovų.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija fizinius ir juridinius asmenis, dirbančius marketingo srityje. LiMA priklauso per 350 įvairių verslo sričių marketingo specialistų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

E. Jakilaitis: paskutinė mano laida, kurią rekomendavau pažiūrėti šeimai, buvo su R. Karbauskiu (172)

Trečius metus iš eilės DELFI vykdomame projekte „Lietuvos įtakingiausieji 2017“...

DELFI startuoja naujas kanalas Būstas (6)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI skaitytojams pristato dar vieną gerą žinią. Jau nuo...

DELFI skaitytojams – patogesnis ir inovatyvesnis portalo dizainas (185)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI savo skaitytojams šiandien pristato naują portalo dizainą,...

„Eltos“ direktore paskirta ją perkanti G. Markovičienė (4)

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta buvusi „Respublikos leidinių“ komercijos...

„Žinių radijas“ – pirmoji radijo stotis Lietuvoje, savo laidas pritaikiusi kurtiesiems (4)

Iki šiol radijas buvo kurtiesiems nepritaikyta žiniasklaidos priemonė. „ Žinių radijas “...

Top naujienos

Kraupi moters išpažintis: brolis pirma pardavė kiemo draugams, o toliau prievartavo pats (178)

Nuo savo praeities ji bėgo ilgai ir baisią paslaptį slėpė ir nuo mylimųjų, ir nuo vaikų,...

Artėja laikas, kai gatvėse situacija pasikeis kardinaliai (1)

Pirmąsias rugsėjo savaites eismas sostinėje taps kur kas intensyvesnis – į gatves išvažiuos...

Laukiniai reklamos vakarai: feisbuko žvaigždėms – savos taisyklės (30)

Praėjusią savaitę nuskambėjusi istorija, kai Lietuvos bankas viešai pabarė feisbuko...

Vilniuje sumaištis – apleistoje statybvietėje įvyko sprogimas (8)

Vilniuje, Šv. Ignoto ir Totorių gatvių sankryžoje policininkai riboja eismą. Šalia esančioje...

„Islamo valstybės“ rėmėjai švenčia: juos žudydami mes darome jų vaikams paslaugą (92)

Naujienų agentūra „Amaq“ išplatino pranešimą, kuriame rašoma, kad teroristinė organizacija...

Darbdavių patyčias kentęs jaunuolis turi svarbų patarimą siekiantiems karjeros (16)

Sezoninis darbas jaunuoliams yra puiki galimybė užsidirbti, be to, anot specialistų tai labai...

Mokslininkai išsiaiškino „magiškųjų grybų“ paslaptį (1)

Tyrėjams pavyko perprasti psichoaktyvios „ magišk ųjų grybų“ medžiagos – psilocibino –...

Jauniausia someljė Lietuvoje: senajai kartai alkoholis lygu girtuoklystei (19)

Jauniausia Lietuvos someljė Silvija Umaraitė jaučia, kaip auga konkurentų gretos. „Anksčiau...

Ispaniją sudrebinę teroro išpuoliai: aukų skaičius auga ieškomasis septyniolikmetis sunkvežimio vairuotojas (615)

Ispanijos pajūrio kurorte Kambrilse penktadienį paryčiais automobiliui „Audi“ įsirėžus į...

Savo vestuvių šokiui A. Adamovič ir Ž. Gečas pasirinko garsųjį hitą „Despacito“ (14)

Rugpjūčio 9 dieną aukso žiedus sumainę atlikėjai Anžela Adamovič ir Žygimantas Gečas po...