Rugsėjis interneto portalams nebuvo palankus, lyderiu išliko DELFI

 (15)
Tarp Olimpinių žaidynių ir rinkimų karštinės įsiterpęs rugsėjis interneto portalų rinkai Lietuvoje atnešė laikiną ramybę. Tačiau lyderių pozicijos nepasikeitė: visose platformose skaitomiausias portalas buvo DELFI.
© Shutterstock nuotr.

Pirmoje vietoje pagal realių vartotojų skaičių vertinant bendrus duomenis visose platformose buvo DELFI (1 289 448 realūs vartotojai), antroje – „15min.lt” ( 1 194 874), trečioje – „lrytas.lt” (945 469). Toliau rikiuojasi „tv3.lt” (920 131), „vz.lt” (726 315) ir „alfa.lt” (692 7323). Lyginant su iki šiol buvusiu skaitomumu, „vz.lt” pavyko aplenkti iki tol daugiau skaitytojų surinkdavusį portalą „alfa.lt”.

Mobiliuose įrenginiuose lyginant su rugpjūčio mėnesiu visuose be išimčių portaluose matomas kritimas. Skaitomiausi portalai tiek mobiliuosiuose telefonuose, tiek planšetėse rugsėjį rikiuojasi analogiškai kaip ir vertinant bendrus duomenis: DELFI, „15min.lt“, „lrytas.lt“, „tv3.lt“, „vz.lt“ ir „alfa.lt“.

Tarp augusių portalų pagal realių vartotojų skaičių rugsėjį – DELFI grupei priklausantis „tavovaikas.lt”, „vz.lt” ir „15min.lt”. Didelę įtaką portalo „15min.lt” realių vartotojų skaičiaus kompiuteriuose augimui padarė didžiausio internetinio dienyno Lietuvoje „Tamo.lt” prijungimas. Vien ši sistema portalui „15min.lt” generavo daugiau nei 64 tūkstančius realių vartotojų. Arti 64 tūkstančių vartotojų šiam portalui pridėjo ir informacijos sistema „118”.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?