TV reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-liepos mėnesių rezultatus, išaugo 18,1 proc. Didesniam augimui įtakos turėjo televizijos kanalų „Info TV“, „Liuks!“, „NTV Mir“ ir „TV8“, kurie pradėti matuoti nuo 2012 metų pradžios, apimtys. Be šių kanalų duomenų, televizijos reklamos laiko augimas buvo 4,6 proc. Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 14 milijonų 972 tūkstančiai sekundžių, 724 tūkst.reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2011 sausio-liepos duomenis, krito 19,6 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 25,9 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 2,6 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 8 mln. 173 tūkst., žurnaluose – 3 mln. 957 tūkst. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2012 metų sausį-liepą transliavo 2 mln. 762 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 2,4 proc. reklamos daugiau nei per 2011-ųjų pirmus septynis mėnesius. Radijo apimčių augimą įtakojo 2012 m. pradžioje pradėta matuoti „Power Hit Radio“ radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be šios radijo stoties, per 2012 ir 2011 septynis mėnesius, radijo reklamos laikas krito 8 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema „Evaliant™“ per pirmus septynis šių metų mėnesius užfiksavo 6,2 proc. daugiau reklamos negu per 2011 metų sausį-liepą. Šiais metais buvo užfiksuota 2 milijonai 177 tūkstančiai reklamos vienetų (angl. occurrencies).

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-liepos mėnesių duomenis, augo 15 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2012 ir 2011 metų sausio-liepos mėnesių duomenis, krito 15,6 %.

Lauko video ekranuose buvo transliuota 2 mln. 516 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2011 metų pirmaisiais septyniais mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis nukrito 12,9 proc.

Kino reklama per pirmus septynis šių metų mėnesius, lyginant su 2011 sausiu-liepa, išaugo 103,7 proc. Šiais metais per septynis mėnesius kino teatruose buvo parodyta 134 tūkstančiai reklaminių klipų.

2012 m. sausio-liepos mėn. reklamuotojų Top10:

Tele2
Studio Moderna
Procter&Gamble
Maxima LT
Unilever
Omnitel
Bitė
Henkel
Palink
Reckitt

2012 m. sausio-liepos mėn. populiariausi produktai reklamose

Prekybos tinklai
Mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelės
Mobilaus ryšio telefonai
Mobilaus ryšio operatoriai
Prekybos centrai
Greitasis kreditas
Vaistinės
Alus
Populiarios muzikos koncertai, festivaliai
Lengvieji keleiviniai automobiliai

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją