Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas

 (4)
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.
Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas
© Fotolia nuotr.

Be to, abi šias medijas vienu metu (angl. multitasking) Y karta vartoja vidutiniškai 31 min. per dieną. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“.

„Medija kanalai, kurie per parą pasiekia daugiausiai Y kartos žmonių, yra televizija ir internetas. Jais naudojasi atitinkamai 85 proc. ir 83 proc. 18-34 metų gyventojų. Kiek mažesnį šios kartos pasiekiamumą turi radijas. Jo per parą klausosi apie 62 proc. Nenuostabu, jog ši karta, kuri aktyviai kasdieniame gyvenime naudoja internetą, mažiausiai dėmesio skiria tradicinei spaudai. Ją skaito tik šiek tiek daugiau nei ketvirtadalis (26 proc.)“, – pranešime cituojama TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

Y karta išsiskiria ne tik tuo, kad daugiausiai laiko praleidžia prie interneto, bet ir tuo, jog yra labiausiai linkusi naudoti išmaniuosius įrenginius norint pasiekti medijas – 81 proc. šios kartos atstovų naudojosi kompiuteriais ir planšetėmis ir 40 proc. naudojosi mobiliuoju telefonu. Lyginant su statistiniu mūsų šalies gyventojų vidurkiu, šis rodiklis atitinkamai yra 57 proc. ir 22 proc.

Y kartos atstovai, kurie medijas vartoja kompiuteriu arba planšete, 12 min. per parą praleidžia žiūrėdami TV, 17 min. klausydamiesi radijo. Tačiau daugiausiai laiko – 50 min. šios kartos atstovai per parą praleidžia socialiniuose tinkluose, 42 min. skaitydami naujienų portalus, o 1 val. 12 min. užsiiminėdami kita veikla internete.

Y kartai priskiriamas jaunimas mobiliaisiais telefonais naudodami medijas 20 min. skiria socialiniams tinklams, 11 min. naujienų portalams, o 28 min. kitai veiklai internete. Radijui ir TV naudojantis mobiliuoju telefonu 18-34 metų gyventojai skiria atitinkamai 5 ir 3 min. per parą.

Medijoms priskiriamos tokios informavimo ir laisvalaikio praleidimo priemonės kaip TV, radijas, spauda, naujienų portalai, socialiniai tinklai, kita veikla internete.

TNS LT „Media Day“ tyrimą atliko 2014 m. vasario-balandžio mėnesiais. Tyrimo metu buvo apklausiami 1.780 15-74 m. Lietuvos gyventojai.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Inovatyviojoje „Apple TV” bus rodoma DELFI TV (17)

Populiariausias portalas Lietuvoje DELFI – pirmasis internetinės žiniasklaidos kanalas Lietuvoje, kurio turinį bus galima matyti ir naudojantis „Apple TV” įrenginiais. Žiūrovų čia lauks svarbiausių pasaulio įvykių video užkulisiai, tiesioginės transliacijos, originalūs reportažai, svarbiausios dienos naujienos ir vertinga kasdienė informacija.

„Maxima LT“ palieka komunikacijos vadovė R. Saulytė (245)

Prekybos tinklą „Maxima“ valdančią bendrovę „Maxima LT“ nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos palieka trejus metus komunikacijos vadovės pareigas ėjusi Renata Saulytė, kuri buvo ir pagrindinis bendrovės atstovas ryšiams su žiniasklaida, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

„MG Baltic Media“ pardavė leidybos bendrovės „UPG Baltic“ akcijas (8)

Koncernui „MG Baltic“ priklausanti žiniasklaidos grupė „MG Baltic Media“ už neskelbiamą sumą pardavė 50,005 proc. leidybos bendrovės „UPG Baltic“ akcijų bendrovei „Redakcija“, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Savaitraščio „Veidas" vyriausiuoju redaktoriumi paskirtas E. Labanauskas (8)

24 metus skaičiuojančio savaitraščio „Veidas" vyriausiuoju redaktoriumi paskirtas Evaldas Labanauskas, ligšiolinis žurnalo interneto svetainės redaktorius.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija išrašė protokolą Lietuvos radijui ir televizijai (21)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) dėl reklamos per Euroviziją surašė administracinio teisės pažeidimo protokolą Lietuvos radijui ir televizijai.