Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Milijonus sujaudinusi romantiška istorija tebuvo reklaminė kampanija (13)

Žavingos merginos paskelbta vaikino iš Lenkijos paieška baigėsi kiek netikėtai. Pamatę įrašą „Youtube“ į jo paieškas įsitraukė milijonai, tačiau netrukus jiems teko nusivilti.

LRTK komisijos vadovais siūloma skirti E. Vaitekūną ir M. Martišių (6)

Seimo Kultūros komitetas siūlo Lietuvos radijo ir televizijos komisijos pirmininku paskirti Edmundą Vaitekūną, o pirmininko pavaduotoju - Mantą Martišių.

Netikros naujienos – rizika kiekvienam verslui (1)

Pasaulinės žiniasklaidos praktikoje svarbią vietą užima tie, kurie tikrina naujienų patikimumą.

Klausytojai pasigedo radijo stoties „A2” (14)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytojas, pasigedęs radijo stoties „A2”. Radijo stoties atstovai teigia, kad tai – tik techniniai nesklandumai ir po kelių dienų radijo stotis vėl bus girdima.

TV3 pardavimo sandoris: svarbiausios citatos (5)

Švedijos žiniasklaidos koncernui „Modern Times Group“ (MTG) JAV fondų valdymo bendrovei „Providence Equity Partners“ parduodant verslą Baltijos šalyse, įskaitant Lietuvos TV3 televizijos grupę, BNS pateikia svarbiausius sandorio vertinimus.