Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Lietuvos žinių“ žurnalistams – nemaloni vadovų staigmena (15)

„Lietuvos žinių“ žurnalistai naujiesiems metams gavo nemalonią dovaną iš vadovybės: jiems buvo pranešta apie naują darbo užmokesčio tvarką, kuria, esą, siekiama objektyviau įvertinti kūrybinių darbuotojų darbą. Tačiau panašu, kad įvertinimas daugeliui atsispindės tiesiog sumažėjusiu atlyginimu.

S. Skvernelis: Lietuvoje turėtų būti matomos lenkiškos televizijos (103)

Šalčininkuose penktadienį besilaikantis premjeras Saulius Skvernelis sako, kad reikėtų Lietuvoje didinti lenkiškų televizijos kanalų matomumą.

Komisija: LRT laidoje I. Valinskienės koncertas reklamuotas pažeidžiant įstatymus (12)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija LRT eteryje transliuotą informaciją apie atlikėjos Ingos Valinskienės koncertą pripažino paslėptu komerciniu audiovizualiniu pranešimu bei priėmė sprendimą taikyti administracinę atsakomybę.

Pirmą kartą po II pasaulinio karo užgesinta virš Pikadilio aikštės Londone švietusi reklama (6)

Londone užgesintos daugiau nei šimtą metų, nuo pat Antrojo pasaulinio karo, virš Pikadilio aikštės degę reklaminės švieslentės. Reklama išjunta ne trumpam. Taip padaryta todėl, kad švieslentes atėjo metas pakeisti.

DELFI pristato naują kanalą: alkaniems geriau neskaityti (58)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI nuolat auga ir nuo šiol dar daugiau dėmesio skirs daugeliui skaitytojų aktualiai temai – maistui.