Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Medija

LRT neteisėtai reklamavo kavą (15)

Nacionalinis radijas ir televizija (LRT) neteisėtai reklamavo kavą, nutarė Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK). Už tai komisija surašys administracinių teisės pažeidimų protokolą, o vėliau skirs baudą.

Komisija spręs, ar bausti LRT už reklamos pažeidimus (4)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) svarstys, ar skirti nuobaudą LRT atstovams dėl reklamos pažeidimų.

TV3 televizija gali atsidurti naujų savininkų rankose (62)

Oficialiai nepatvirtintais duomenimis, Švedijos žiniasklaidos koncernas „Modern Times Group“ (MTG) parduota verslą Baltijos šalyse, įskaitant TV3 televizijų grupę.

TV3 televizija – ant prekystalio? (5)

Rinkoje pasklido kalbos, kad Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG) parduoda Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdomas televizijas TV3. Koncerno atstovai informacijos nekomentuoja.

Jėgas suvienijo „Nextury Ventures“ ir „BZN start“

Investicinis fondas „Nextury Ventures“ ir jauno verslo portalas bei renginių organizatorius „BZN start“ oficialiai praneša vienijantys jėgas, rašoma pranešime spaudai.