Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Kaip verslui sukurti žinutę, vertą „top headline“? (3)

Naujienų ir informacijos portalo „M360“ redaktorė Jūratė Žuolytė, daugiau nei dešimtmetį dirbanti viešųjų ryšių ir žiniasklaidos srityje, jauno verslo forume „#LAUNCH 2017“ pasakojo, kaip verslui patekti į žiniasklaidos puslapius ir kokių klaidų vengti, norint patraukti žurnalistų dėmesį ir paskelbti turimą naujieną.

Iš CNN pasitraukė trys žurnalistai, prisidėję prie atšaukto straipsnio apie Trumpo ir Rusijos ryšius (31)

CNN pirmadienį patenkino trijų savo žurnalistų prašymus atleisti iš darbo, kuriuos jie pateikė, kai šiai žiniasklaidos priemonei teko atšaukti straipsnį, kuriame teigiama, kad prezidento Donaldo Trumpo vieno iš bendražygių prieš inauguraciją neva buvo susitikęs su vieno Rusijos investicinio fondo vadovu.

Žiniasklaida: CNN griežtina taisykles skelbiamai informacijai, susijusiai su Rusija (5)

JAV naujienų televizijos CNN vadovybė nusprendė sugriežtinti informacijos, susijusios su Rusija, skelbimo tvarką, sakoma kompanijos vidaus dokumente, sekmadienį paviešintame naujienų portalo „BuzzFeed“.

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.