Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (16)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.