Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Medija

„Maxima LT“ palieka komunikacijos vadovė R. Saulytė (192)

Prekybos tinklą „Maxima“ valdančią bendrovę „Maxima LT“ nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos palieka trejus metus komunikacijos vadovės pareigas ėjusi Renata Saulytė, kuri buvo ir pagrindinis bendrovės atstovas ryšiams su žiniasklaida, rašoma bendrovės pranešime spaudai.

„MG Baltic Media“ pardavė leidybos bendrovės „UPG Baltic“ akcijas (8)

Koncernui „MG Baltic“ priklausanti žiniasklaidos grupė „MG Baltic Media“ už neskelbiamą sumą pardavė 50,005 proc. leidybos bendrovės „UPG Baltic“ akcijų bendrovei „Redakcija“, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Savaitraščio „Veidas" vyriausiuoju redaktoriumi paskirtas E. Labanauskas (8)

24 metus skaičiuojančio savaitraščio „Veidas" vyriausiuoju redaktoriumi paskirtas Evaldas Labanauskas, ligšiolinis žurnalo interneto svetainės redaktorius.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija išrašė protokolą Lietuvos radijui ir televizijai (23)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) dėl reklamos per Euroviziją surašė administracinio teisės pažeidimo protokolą Lietuvos radijui ir televizijai.

Naujoji RU.DELFI programėlė – dar patogesnė ir greitesnė! (9)

Populiariausias naujienų portalas DELFI, norėdamas užtikrinti patogų skaitymą rusų kalba mobiliuosiuose įrenginiuose, iš esmės atnaujino RU.DELFI programėlę. Naujasis programėlės dizainas ir techninis sprendimas užtikrina ne tik malonų vaizdą, bet leidžia patogiai naršyti, lengviau rasti skaitytojui aktualią informaciją.