Pasisakė: tokia reklama vaikams neleistina

 (176)
Ekspertai, įvertinę Lietuvos gėjų lygos (LGL) reklamą „Keisk“, nusprendė: ji daro neigiamą poveikį nepilnamečiams.
LGL reklama
© Stopkadras

Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Boso valanda su S. Jovaišu“: E. Jakilaitis apie tai, dėl ko Lietuvai nereikia lyderio (13)

Šios savaitės laidos „Boso valanda su S. Jovaišu“ svečias Edmundas Jakilaitis. Tai žmogus, kurį drąsiai galima vadinti overachiever – tuo, kuris padarė daugiau nei įsivaizdavo, kad gali padaryti.

„Playboy“ vėl spausdins visiškai nuogų gražuolių nuotraukas (9)

JAV vyrų žurnalas „Playboy“ po metų pertraukos vėl spausdins visiškai nuogų gražuolių nuotraukas.

Portalai nebegalės dirbtinai auginti skaitomumo (65)

Žiniasklaidos rinkoje nuo šiol bus nebeįmanoma dirbtinai auginti portalų skaitomumą, taip klaidinant rinkos dalyvius. Interneto žiniasklaidos asociacija susitarė dėl bendrų standartų, kuriais bus matuojamas naujienų portalų skaitomumas.

M. Trump vėl padavė į teismą laikraštį „The Daily Mail“ (7)

JAV prezidento Donaldo Trumpo žmona Melania Trump vėl padavė ieškinį prieš Didžiosios Britanijos laikraštį „The Daily Mail“ už ją šmeižiančios informacijos skelbimą, praneša AP.

Prancūzijos žiniasklaida kartu su „Google“ ir „Facebook“ kovos su netikromis naujienomis (17)

Prancūzijos žurnalistai, kovojantys su internete plintančia propaganda ir netikromis naujienomis, vienijasi su amerikiečių interneto milžinėmis „Google“ ir „Facebook“, perimdami jau veikiančią praktiką iš Jungtinių Valstijų ir Vokietijos.