„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt

 (5)
Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.
© Stop kadras

„Knygas parduotuvėms ir knygynams tiekiame 10 metų, todėl puikiai suprantame skaitytojų poreikius - naujausias knygas jie nori gauti iš karto, kai tik šios išvysta dienos šviesą. Perkuknyga.lt sukūrėme tam, kad skaitytojai pageidaujamas knygas įsigytų greičiau, patogiau už patrauklią kainą,“ – teigia UAB „Medipresa“ direktorius Artūras Ledovskojus.

Perkuknyga.lt internernetinėje parduotuvėje skaitytojai ras naujausias bei prekybos vietose jau neparduodamas knygas – su kiekviena diena asortimentas tik didės. „Kiekvienas skaitytojas skirtingas: vienas ieško dalykinės literatūros, kitas – meilės romano ar knygelės vaikams.

Sieksime, kad kiekvienas apsilankęs perkuknyga.lt rastų lūkesčius atitinkantį asortimentą už patrauklią kainą,“ – apie elektroninei parduotuvei keliamus tikslus sako A. Ledovskojus, pažymėdamas, jog ateityje planuojama ne tik didinti knygų pasirinkimą, bet ir pasiūlyti įsigyti periodinės spaudos leidinių.

UAB „Medipresa” yra viena didžiausių įmonių Lietuvoje, teikiančių periodinių leidinių ir knygų platinimo paslaugas.

Įmonė įkurta 2003 metais. Šiandien ją valdo trys leidybos įmonės: UAB „Žurnalų leidybos grupė”, UAB „Ekspress leidyba” ir UAB „Veido periodikos leidykla”.

Leidiniai platinami visoje Lietuvoje, dirbama su su Jungtinės Karalystės, Airijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų pirkėjais.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?