„Lietuvos ryto“ akcijos B. Gudeliui kainavo milijonuspapildyta

 (58)
Bankrutavusiam bankui „Snoras“ priklausanti antrinė įmonė „Snoras Media“, valdanti 34 proc. „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės akcijų, verslininko Beno Gudelio įmonei „BIG group“ parduota už 10 mln. litų, pranešė banko bankroto administratorius.
Benas Gudelis
Benas Gudelis
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Sandoris baigtas spalio 11 dieną.

„Sandoris buvo sudėtingas, nes nemaža dalis žiniasklaidos bendrovių, įskaitant ir „Lietuvos ryto“ grupę, išgyvena sunkius laikus ir veikia nuostolingai pastaruosius kelerius metus. Tai specifinis, sunkiai prognozuojamas verslas, o ir valdyta akcijų dalis nebuvo kontroliuojanti, todėl nemažai investuotojų pasitraukė iš konkurso, taip ir nepateikę įpareigojančių pasiūlymų. Vis dėlto džiaugiamės, kad mums pavyko parduoti „Snoras Media“ ir sugrąžinti reikšmingą sumą banko kreditoriams“, - pranešime spaudai sakė Neilas Cooperis.

Spalio pradžioje 10 mln. litų - iki 10,1 mln. litų - buvo padidintas „Snoras Media“ įstatinis kapitalas. Tai buvo būtina, siekiant kapitalizuoti „Snoro“ suteiktą paskolą, be to, viena sąlygų, įsigyjant „Snoras media“ akcijų paketą.

Pasak sandoriui artimų šaltinių, B.Gudelis įsigijo visiškai „švarią“ įmonę, neturinčią skolų bankui - pusė iš maždaug 20 mln. litų paskolų - 10 mln. litų - buvo kapitalizuota, o likusios - nurašytos į blogų paskolų eilutę.

B.Gudelis šiemet buvo priverstas parduoti vieno didžiausių kosmetikos tinklų Europoje „Douglas“ padalinio Baltijos šalyse „Douglas Baltic“ 49 proc. akcijų. B.Gudelis BNS yra sakęs, kad už paketą gavo labai gerą kainą.

Konfidencialumo sutartis pasirašę ir „Snoras Media“ akcijų paketo konkurso sąlygas buvo gavę 10 potencialių pirkėjų, tarp kurių buvo beveik visos didžiausios šalies žiniasklaidos įmonės bei kiti investuotojai. Įpareigojančius pasiūlymus pateikė 4 pirkėjai, rašoma pranešime.

Oficialus „Snoras Media“ pardavimo procesas buvo pradėtas šių metų pavasarį. Iki sandorio užbaigimo banko bankroto administratorius sutvarkė bendrovę ir kapitalizavo skolas bankui, teigia N. Cooperis.

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė leidžia dienraštį „Lietuvos rytas“, savaitinį žurnalą „TV antena“, taip pat valdo naujienų portalą www.lrytas.lt, „Lietuvos ryto“ televizijos kanalą ir „Lietuvos ryto“ spaustuvę.

Kiti stambieji grupės akcininkai - „Lietuvos ryto“ generalinis direktorius, vyriausiasis redaktorius Gedvydas Vainauskas (25,5 proc. akcijų), generalinio direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Strimaitis (12,5 proc. akcijų) ir vyriausiojo redaktoriaus pirmasis pavaduotojas Algimantas Budrys (8,1 proc. akcijų).

BNS
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (16)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.