„Kurier Willenski“ už lietuvių juodinimą – žurnalistų etikos sargų kirtis

 (191)
Lenkų kalba Lietuvoje leidžiamam dienraščiui „Kurier Willenski” lietuvių tautos juodinimas atsirūgo. Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisija (LŽLEK) pirmadienį nusprendė, kad dienraščio publikacija „Koks lenkui atrodė lietuvis tarpukario laikotarpiu” pažeidė Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso straipsnį, kuriuo draudžiama kurstyti tautinę nesantaiką bei šaipytis iš žmogaus tautybės.
skaito laikraštį, skaityti
© Corbis
Anot LŽLEK pirmininkės Editos Žiobienės, nei leidinio redaktorius Robertas Mickevičius, nei straipsnį rašęs žurnalistas Jan Sinkevič į komisijos posėdį neatvyko. Pasak jos, publikacijos autorius į kvietimą sureagavo labai piktai.

LŽLEK sprendimas turi būti paskelbtas artimiausiame dienraščio numeryje.

DELFI primena, kad minėtoje publikacijoje rašoma, jog lietuviams svetimi tokie jausmai kaip nesavanaudiškumas, dėkingumas ar draugiškumas. Tačiau valstietiškam lietuvių mentalitetui priskiriamas godumas ir savanaudiškumas.

„Lenkas yra toks lietuvis, kuris niekad gyvenime žąsų neganė, o lietuvis yra toks lenkas, kuris žąsis ganė arba dar tebegano“, - rašoma straipsnyje.

„Kurier Willenski” kasmet iš Lenkijos senato gauna 120 000 litų dotaciją, už kurią perka popierių bei dengia dalį spausdinimo išlaidų. 4000 litų „Kurier Wilenski” kas mėnesį skiria ir Vilniaus miesto savivaldybė, už tai leidinyje gaunanti keturis puslapius reklaminio ploto.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Viasat" Lietuvoje turi naują vadovą (15)

Skaitmeninės televizijos „Viasat“ komercijos vadove Lietuvai tapo Monika Žvinklytė. Anksčiau šias pareigas ėjęs Mindaugas Gumauskas tapo naujos video transliacijų internetu platformos „Viaplay“ Baltijos šalių rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovu.

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (16)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.