Marketingo specialistai, besidžiaugiantys gausiu prekės ženklų profilių socialiniame tinkle „Facebook” gerbėjų būriu, turėtų susimąstyti, kiek iš tiesų žmonių perskaito jų informaciją.
© K.Kavolėlio nuotr.

„Exact target“ - vienas didžiausių pasaulyje programinės įrangos gamintojas - neseniai apklausė tūkstančius socialinės erdvės naršytojų ir išsiaiškino, kodėl dauguma interneto vartotojų, spaudžia „patinka“ prie prekių ženklų profilių. Gauti labai prieštaringi rezultatai. Net 51 proc. respondentų atsakė, kad spaudžia „patinka“, nes nori gauti rinkodarinę informaciją apie tą prekės ženklą. Tačiau 40 proc. respondentų pažymėjo, kad spausdami „patinka“, atvirkščiai, nenori gauti rinkodarinių pasiūlymų. Likę 9 proc. pripažino, kad nežino, ko nori...

Dar daugiau: net 55 proc. vartotojų, vieną kartą paspaudę „patinka“ įmonės profilyje, vėliau nusprendžia, kad teikiama informacija jiems neįdomi, tačiau oficialiai išsiskirti, t.y. paspausti „nepatinka“, ryžtasi tik pusė jų! Kiti vartotojai mieliau žinutes paslepia arba paprasčiausiai ignoruoja. Įdomu ir tai, kad net 63 proc. respondentų, nusprendusių „išsiskirti“ su prekės ženklu socialinėje erdvėje, prieš „skyrybas“ buvo įsigiję to prekės ženklo prekių.

44 proc. respondentų spaudžia „nepatinka”, nes prekės ženklo komunikacija tinkle pernelyg intensyvi, 43 proc. užkliūna per daug apie nuolaidų pasiūlymų. 38 proc. tuo tarpu teigia priešingai – jie gauna per mažai naudos. Atsakant į klausimą buvo galima rinktis ne vieną atsakymą.

Komunikacijos agentūrų grupės „BIG Idea“ vykdančiojo direktoriaus John Domas teigimu, norėdami pasiekti gerų rezultatų socialiniuose tinkluose, prekės ženklai privalo turėti aiškią ir nuoseklią turinio strategiją. „Kaip profiliuose pateikiama informacija susijusi su įmonės veikla? Kaip ji prisideda prie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo ar palaikymo? Į šiuos klausimus privalome atsakyti dar prieš žengdami į socialinį tinklą. Socialinės medijos strategija turėtų prasidėti ne nuo „Facebook” profilio sukūrimo, o nuo auditorijos poreikių įvertinimo ir strategijos. Pastaroji turi tampriai sietis tiek su komunikacijos, tiek su bendra korporatyvine strategija , kitaip dalyvavimas socialinėje medijoje neduos prekės ženklui jokios naudos“, - pagrindinius principus aiškino J. Domas.

Vytautas Kubilius, skaitmeninės žiniasklaidos planavimo „Media contacts“ vykdantysis direktorius, gali pasidalinti keliais patarimais, kaip sukurti sėkmingą prekės ženklo „Facebook” profilį.

„Planuojant komunikacijos priemones „Facebook” tinkle, siūlyčiau atsižvelgti į tai, kad moterys yra aktyvesnės „Facebook” vartotojos nei vyrai. Iš tų, kurie spaudžia „patinka“ prie prekių ženklų ir įmonių puslapių, net 64 proc. yra moterys. Jų dar daugiau tarp įvairiausių aplikacijų mėgėjų – net 70 proc. Moterys – aktyvesnės socialinės erdvės dalyvės, tikriausiai, kaip ir realiame gyvenime. Jos lengviau ir lanksčiau pasiduoda prekių ženklų įtakai, įsitraukia į iniciatyvas, todėl ši auditorija turi didesnį potencialą.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

DELFI startuoja naujas kanalas Būstas (3)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI skaitytojams pristato dar vieną gerą žinią. Jau nuo...

DELFI skaitytojams – patogesnis ir inovatyvesnis portalo dizainas (177)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI savo skaitytojams šiandien pristato naują portalo dizainą,...

„Eltos“ direktore paskirta ją perkanti G. Markovičienė (4)

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta buvusi „Respublikos leidinių“ komercijos...

„Žinių radijas“ – pirmoji radijo stotis Lietuvoje, savo laidas pritaikiusi kurtiesiems (4)

Iki šiol radijas buvo kurtiesiems nepritaikyta žiniasklaidos priemonė. „ Žinių radijas “...

„Disney“ atsisako „Netflix“ ir žada pati teikti analogiškas paslaugas

JAV pramogų pasaulio milžinė „ Disney “ paskelbė ketinanti pašalinti visus savo kino...

Top naujienos

Akibrokštas: valstybinė įmonė savo patalpose atidarė paslaptingą viešbutį (99)

Palangos girininkijoje dirba ne vien tik miškininkai. Kaip išsiaiškino DELFI, jų ten mažuma....

Kaimynų prekybos tinklas ruošiasi galingam spurtui Lietuvoje (89)

Latvijos statybinių medžiagų ir buities prekių parduotuvių tinklo „ Depo “ prekybos tinklas...

Automobilių gamyboje – nauja aukso kasykla (4)

Autonomiški automobiliai gali drastiškai sumažinti aukų keliuose skaičių, apkarpyti suvartojamų...

Turkijoje turistus įbaugino siaučiantis virusas (12)

Viešumoje paniką sukėlė informacija apie Turkijoje siaučiantį Koksaki virusą ir jo sukeltos...

Kino seansas po atvirumi dangumi virto chaosu: pirkę bilietus žiūrovai neįleisti (12)

Trečiadienio vakare į Valdovų rūmų kiemelyje rodytą filmą norėję patekti kino mėgėjai liko...

Atlikėja A. Vedrickaitė susilaukė pirmagimio ir jau išrinko vardą (2)

Žinoma atlikėja Augustė Vedrickaitė kartu su savo širdies draugu Marijumi Šeiboku susilaukė...

Pasižvalgė po azijietiško restorano užkulisius: retas europietis išdrįstų paragauti vietinių pasididžiavimu laikomų patiekalų (5)

Keliaudamas po Pietryčių Aziją sutikau tikrą azijietiškos virtuvės guru Josefą Sagemüllerį....

Šnekos apie emigraciją – tik žodžiai: likę Lietuvoje šie specialistai gauna ir 2 tūkst. eurų (86)

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centro (MOSTA) duomenimis, visuomenėje plačiai paplitusi...

Archeologai patvirtino: pajūryje iš tiesų rastas kuršių piliakalnis (4)

Archeologiniai tyrimai patvirtina, kad praėjusią vasarą Pajūrio regioniniame parke, vos už kelių...

Sumaištis Olandijoje: radijo stoties pastate buvo laikomi įkaitai atnaujinta 11.07 (19)

Olandų radijo stotyje 3FM keli žmonės buvo paimti įkaitais. Apie tai ketvirtadienį pranešė...