Gerai žinomas pasakymas, kad klientas visada teisus. O ką daryti, jeigu jis yra tik tariama klientė arba tolima giminaitė, dėl kokių nors priežasčių tiesiog norintis pakenkti?
© DELFI / Kiril Čachovskij

Feisbuko vartotojas prieš kurį laiką pasidalijo viešu susirašinėjimu tarp „Biržų kebabinės“ paskyros administratoriaus ir, kaip manoma, jų klientės, kuri pastarąją įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Daug internautų reakcijų socialiniuose tinkluose sulaukusiame susirašinėjime matosi, kaip „Biržų kebabinės“ paskyros administratorius laidė dviprasmiškus juokelius, viešai įžeidinėjo moterį, kuri šią įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Susisiekus su kebabinės savininkais, paaiškėjo, kad istorija yra daug painesnė ir galimai kivirčas įsiplieskė dėl įsisenėjusio šeimyninio ginčo.

DELFI kreipėsi į „Biržų kebabinės“ feisbuko administratorių, kad pakomentuotų savo viešą išsišokimą ir klientės įžeidinėjimą.

Pirmoji iš asmeninio profilio atrašė dabartinė įstaigos savininkė Kristina, kuri teigė, kad istorija jai yra labai nemaloni ir tikrai pakenkė kebabinės įvaizdžiui.

„Labai gaila, kad įvyko toks incidentas. Kadangi šią feisbuko paskyrą valdo du administratoriai, tai ankstesnis kebabinės savininkas ir patalpų nuomininkas parodė, kad negerbia klientų ir tuo pačiu dabartinių savininkų. Juk feisbuko paskyra yra pagrindinė kebabinės reklama, o po tokių įvykių ir komentarų mes labai nukentėjome“, – skundėsi moteris.

Taip pat ji paaiškino, kad ankstesnis savininkas vis dar yra pagrindinis paskyros valdytojas ir dabartinė savininkė neturi visų administravimo teisių.

„Šiandien kalbėjomės su jo žmona apie tai. Laukiu atsakymo. Tikrai norėčiau, kad tik aš viena būčiau administratore, nes tokie skandalai kenkia verslui“, – apgailestavo ji.

Neilgai trukus, savo versiją DELFI pateikė ir ankstesnis kebabinės savininkas bei patalpų nuomininkas Kęstas. Jo teigimu, jam gaila dabartinių kebabinės savininkų, kurie bando plėtoti jo anksčiau su mama pradėtą verslą, tačiau vyrą labai sunervino vienos žvaigždutės įvertinimas.

„Visų pirma tariama klientė niekada nebuvo kebabinės klientė ir tikiuosi niekada nebus. Ji yra mano žmonos pusbrolio buvusi žmona. Ji jau ilgai gyvena Ispanijoje ir, mano nuomone, gal dešimt metų nėra apsilankiusi Biržuose. Tai tiesiog buvo jos asmeninis kerštas.

Vertinimo autorė jau anksčiau buvo viešai įžeidinėjusi mūsų šeimą ir pykosi su mano žmona. Todėl aš nesusivaldžiau ir taip išėjo, kad privačius nesutarimus aiškinomės iš „Biržų kebabinės“ paskyros.

Apgailestauju dėl sukeltų nemalonumų dabartiniams savininkams, kurie yra visiškai „ne prie ko“, – tikino vyras, kuris taip pat pridūrė, kad su pačia maitinimo įstaiga turi mažai ką bendro, kadangi jau ilgą laiką gyvena Anglijoje ir tik nuomoja kebabinės patalpas.

DELFI nepavyko susisiekti su moterimi, kuri neigiamai įvertino „Biržų kebabinės“ veiklą.

Komunikacijos ekspertas, bendrovės „Nova media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas neslėpė šypsenos, sužinojęs, kad feisbuke paplitusi istorija kur kas sudėtingesnė nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Įrašas apie kebabinę įplieskė karštas aistras
© DELFI / Kiril Čachovskij

Vis dėlto, jo teigimu, į komunikaciją socialiniuose tinkluose, kaip ir be kurią kitą komunikaciją, reikia žiūrėti rimtai.

Paklaustas, ką patartų panašioje situacijoje atsidūrusiems verslininkams, jis sakė:

„Pirmiausia atsiprašyti už paskyrą prižiūrinčio asmens elgesį.
Ir visiškai nesvarbu, kur gyvena ir kas yra ta klientė. Tada reikėtų išsivalyti puslapio administratorius.

Realiai, čia yra pavyzdys, kodėl reikia atsakingai žiūrėti į bet kokius komunikacijos kanalus – ar tai būtų tradiciniai kanalai, ar socialinė žiniasklaida.

Juk kai paskambina žurnalistas su klausimais, nepuola bet kas atsakinėti. Ta pati taisyklė galioja ir komunikacijai feisbuke“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Delfi“ savininkė „Ekspress Grupp“ perka likusias „Adnet media“ akcijas (8)

Populiariausią Lietuvos naujienų portalą delfi.lt valdanti Estijos žiniasklaidos grupė...

A. Siaurusevičius: tai turėtų būti vienas įsimintiniausių LRT sezonų (32)

„Esminis dalykas yra tai, kad mums teko garbė, o kartu ir didelė atsakomybė gyventi ir dirbti...

Dviem rusiškiems kanalams Radijo ir televizijos komisija grasina griežtesnėmis sankcijomis (57)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ( LRTK ) pripažino du rusiškus kanalus kursčius karą ir...

Radijo ir televizijos komisijos akiratyje – du rusiški kanalai (245)

Į Lietuvos radijo ir televizijos komisijos ( LRTK ) akiratį dėl pažeidimų vėl pateko rusų kalba...

Azerbaidžanas įšaldė vienintelės nepriklausomos šalies naujienų agentūros banko sąskaitas (3)

Azerbaidžanas įšaldė vienintelės nepriklausomos šalies naujienų agentūros banko sąskaitas,...

Top naujienos

Artėjančio rudens prognozė: šalnos ir šalčiai – dar rugsėjį (42)

Rugsėjį jau galime sulaukti šalnų ir šalčių, tiesa, bent sniego tikimybė, laimei, išlieka...

T. Janonis. „Valstiečiai“, apsidairykite, kas vyksta jums už nugaros (10)

Valdantiesiems šokinėjant iš laimės, kad pavyko pradėti urėdijų reformą, urėdai laiko...

Lietuviai vėl atakuoja Kremliaus propagandos ruporus: priminė Rusijai nemalonius faktus (450)

Rugpjūčio 23-oji Lietuvoje minima kaip Juodojo kaspino diena , prisimenant 1939 m. rugpjūčio...

ES piliečiai Jungtinėje Karalystėje priblokšti: gavo įspėjimą apie deportaciją (18)

Aukštas pareigas užimanti Londono Queen Mary universiteto istorikė Dr. Eva Johanna Holmberg...

Prezidento rinkimai: centro dešinėje prognozuojama tikra mėsmalė (23)

Centro dešinėje, kuriai sąlyginai galima priskirti liberalių ir konservatyvių politinių jėgų...

A. Užkalnis. Baikime beprotybę dėl mokyklų (155)

Jūs tik pažiūrėkite, kas darosi kiekvienais metais šalyje, artėjant rugsėjo pirmajai. Ant...

Kelionių planuotojai įspėja apie esminius „Wizzair“ pasikeitimus (21)

Pigių skrydžių bendrovei „ Wizzair “ nuo rugpjūčio 15 d. pakeitus savo taisykles, vien tik...

Kirpėjos verdiktas: po atostogų neprižiūrėtus plaukus teks nurėžti

Maloniai šildanti saulė , plaukus kedenantis lengvas vėjas, maudynės atviruose vandens...

Gydytojas rezidentas atvirai: kas paverčia gydytojus cinikais, ligoniais ir emigrantais (75)

Tai yra atviras laiškas, skirtas Lietuvos visuomenei, Kauno gyventojams, LR Vyriausybei ir Sveikatos...

Plagiato skandalas: J. Statkevičius prašo visuomenės padėti rasti iš jo vardo uždirbančius sukčius (18)

Dizaineris Juozas Statkevičius jau kelias savaites bando išsiaiškinti sukčius, besikraunančius...