Įrašas apie kebabinę įplieskė karštas aistras

 (38)
Gerai žinomas pasakymas, kad klientas visada teisus. O ką daryti, jeigu jis yra tik tariama klientė arba tolima giminaitė, dėl kokių nors priežasčių tiesiog norintis pakenkti?
© DELFI / Kiril Čachovskij

Feisbuko vartotojas prieš kurį laiką pasidalijo viešu susirašinėjimu tarp „Biržų kebabinės“ paskyros administratoriaus ir, kaip manoma, jų klientės, kuri pastarąją įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Daug internautų reakcijų socialiniuose tinkluose sulaukusiame susirašinėjime matosi, kaip „Biržų kebabinės“ paskyros administratorius laidė dviprasmiškus juokelius, viešai įžeidinėjo moterį, kuri šią įstaigą įvertino viena žvaigždute.

Susisiekus su kebabinės savininkais, paaiškėjo, kad istorija yra daug painesnė ir galimai kivirčas įsiplieskė dėl įsisenėjusio šeimyninio ginčo.

DELFI kreipėsi į „Biržų kebabinės“ feisbuko administratorių, kad pakomentuotų savo viešą išsišokimą ir klientės įžeidinėjimą.

Pirmoji iš asmeninio profilio atrašė dabartinė įstaigos savininkė Kristina, kuri teigė, kad istorija jai yra labai nemaloni ir tikrai pakenkė kebabinės įvaizdžiui.

„Labai gaila, kad įvyko toks incidentas. Kadangi šią feisbuko paskyrą valdo du administratoriai, tai ankstesnis kebabinės savininkas ir patalpų nuomininkas parodė, kad negerbia klientų ir tuo pačiu dabartinių savininkų. Juk feisbuko paskyra yra pagrindinė kebabinės reklama, o po tokių įvykių ir komentarų mes labai nukentėjome“, – skundėsi moteris.

Taip pat ji paaiškino, kad ankstesnis savininkas vis dar yra pagrindinis paskyros valdytojas ir dabartinė savininkė neturi visų administravimo teisių.

„Šiandien kalbėjomės su jo žmona apie tai. Laukiu atsakymo. Tikrai norėčiau, kad tik aš viena būčiau administratore, nes tokie skandalai kenkia verslui“, – apgailestavo ji.

Neilgai trukus, savo versiją DELFI pateikė ir ankstesnis kebabinės savininkas bei patalpų nuomininkas Kęstas. Jo teigimu, jam gaila dabartinių kebabinės savininkų, kurie bando plėtoti jo anksčiau su mama pradėtą verslą, tačiau vyrą labai sunervino vienos žvaigždutės įvertinimas.

„Visų pirma tariama klientė niekada nebuvo kebabinės klientė ir tikiuosi niekada nebus. Ji yra mano žmonos pusbrolio buvusi žmona. Ji jau ilgai gyvena Ispanijoje ir, mano nuomone, gal dešimt metų nėra apsilankiusi Biržuose. Tai tiesiog buvo jos asmeninis kerštas.

Vertinimo autorė jau anksčiau buvo viešai įžeidinėjusi mūsų šeimą ir pykosi su mano žmona. Todėl aš nesusivaldžiau ir taip išėjo, kad privačius nesutarimus aiškinomės iš „Biržų kebabinės“ paskyros.

Apgailestauju dėl sukeltų nemalonumų dabartiniams savininkams, kurie yra visiškai „ne prie ko“, – tikino vyras, kuris taip pat pridūrė, kad su pačia maitinimo įstaiga turi mažai ką bendro, kadangi jau ilgą laiką gyvena Anglijoje ir tik nuomoja kebabinės patalpas.

DELFI nepavyko susisiekti su moterimi, kuri neigiamai įvertino „Biržų kebabinės“ veiklą.

Komunikacijos ekspertas, bendrovės „Nova media“ vyresnysis partneris Arijus Katauskas neslėpė šypsenos, sužinojęs, kad feisbuke paplitusi istorija kur kas sudėtingesnė nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Įrašas apie kebabinę įplieskė karštas aistras
© DELFI / Kiril Čachovskij

Vis dėlto, jo teigimu, į komunikaciją socialiniuose tinkluose, kaip ir be kurią kitą komunikaciją, reikia žiūrėti rimtai.

Paklaustas, ką patartų panašioje situacijoje atsidūrusiems verslininkams, jis sakė:

„Pirmiausia atsiprašyti už paskyrą prižiūrinčio asmens elgesį.
Ir visiškai nesvarbu, kur gyvena ir kas yra ta klientė. Tada reikėtų išsivalyti puslapio administratorius.

Realiai, čia yra pavyzdys, kodėl reikia atsakingai žiūrėti į bet kokius komunikacijos kanalus – ar tai būtų tradiciniai kanalai, ar socialinė žiniasklaida.

Juk kai paskambina žurnalistas su klausimais, nepuola bet kas atsakinėti. Ta pati taisyklė galioja ir komunikacijai feisbuke“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?