Pirmiausiai jis siūlo daugiau dėmesio skirti toms medijoms, kurios leidžia klientams įsitraukti į komunikaciją su prekių ženklų savininkais. Vienas tokio tipo kanalų – dalinimosi vaizdais tinklalapis „YouTube“.

- Kaip su „YouTube“ galima sukurti daugiau pridėtinės vertės vartotojams?

- Daugiau nei 1 mlrd. - beveik 40 proc. visų pasaulio interneto naudotojų – apsilanko „YouTube“ kiekvieną mėnesį, o pasaulinės fanų bendruomenės peržiūri daugiau nei 6 mlrd. valandų video. Vartotojai tikisi nuolat gauti informacijos, pramogų ir žinių jiems patogiu būdu ir laiku, ypač kai kalbama apie video internete. Vartotojų dėmesys prekės ženklams ar specifinėms temoms gali būti tiek trumpalaikis, tiek ilgalaikis, tačiau jie tikisi, kad prekės ženklai visada bus pasiekiami internetu, kai tik jų ieškos. Tai yra priežastis, kodėl prekės ženklų savininkai turėtų būti pasiruošę visuomet būti internete ir gebėti transliuoti tinkamą žinutę tinkamu laiku savo tikslinei auditorijai - „YouTube“ gali padėti komunikuoti labai emocionaliu būdu, pasiekti vartotoją, paskatinti jo įsitraukimą ir norą galvoti apie minimą prekės ženklą. Tai, ar vartotojai pasirenka praleisti reklamą, žiūrėdami norimus vaizdo įrašus per „Youtube“, ar ją peržiūri, parodo, kiek reklamai pavyko sudominti žmones.

- Ko reikia, kad reklamai pavyktų pasiekti rezultatų?

- „Google“ mums patinka galvoti apie vadinamąją Herojaus ir Hygienos kampaniją. Herojaus kampanijos yra klasikinės reklamos kampanijos su puikia kūrybine idėja, skirtos pritraukti dėmesį ir padidinti žinomumą, jos gali būti transliuojamos skirtingais intervalais su pertraukomis. Higienos kampanijos turi veikti nuolat, nes jos atsako į pagrindinius vartotojo klausimus dėl konkretaus produkto, vartotojų poreikių, interesų. Ideali „YouTube“ turinio valdymo strategija įtraukia abi kampanijas: kartu vartotojai ir sudominami, ir šviečiami apie produkto teikiamas naudas primenant žmogaus interesus bei poreikius. Toks požiūris atitinka vartotojų kelionę link prekės ženklo pasirinkimo: interesas, švietimas, pirkimas, lojalumas prekės ženklui.

- Kaip padidinti prekės ženklų žinomumą skaitmeninėje ekosistemoje?

Danielis Pietrowski.
- Prekės ženklai vartotojams turi būti matomi ir lengvai pasiekiami, kai jų ieškoma internete. Dėl to prekės ženklai turėtų persiorientuoti nuo skirtingų intervalų reklamos kampanijų prie nuolatinio buvimo kampanijos, prie to derinant visas komunikacines ir skaitmenines iniciatyvas. Prekės ženklas skaitmeninėje sistemoje turi būti matomas visapusiškai, įskaitant jo interneto svetainę ar kitą skaitmeninį turtą, pavyzdžiui, prekės ženklo „YouTube“ kanalą, socialinių tinklų profilius.

- Kodėl „YouTube“ vertė verslui padidėjo?

Tie potencialūs žiūrovai, kurie nežiūri televizoriaus ar tai daro retai, tradicinėmis televizijos reklamomis yra nebepasiekiami. Dėl to kampanijos, į kurias įtraukiama ir reklama televizijoje, ir „Youtube“, leidžia prekės ženklui į komunikaciją įtraukti vartotoją ir sulaukti jo reakcijų – tai yra naudinga ieškant naujų įžvalgų ar vertinimų. Be to, gaunama daug naudingų duomenų, kurie gali būtų panaudoti efektyviau planuojant kitas reklamos kampanijas.

Ačiū jums už atsakymus.

D. Pietrowski šių metų rugsėjį viešės rinkodaros vadovų ir specialistų konferencijoje „Best Internet 2014“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)