Trečiadienį vykusio konkurso „Password 2007“ finalo metu 250 reklamos ir rinkodaros specialistų akivaizdoje buvo išrinkta ir apdovanota efektyviausia 2006-ųjų Lietuvos rinkodaros kampanija. Ja pripažinta bendrovės „Stumbras“ „Žalių devynerių“ įvedimo į rinką kampanija, rašoma konkurso organizatorių pranešime spaudai.
© Corbis
Nugalėtojai atiteko prizas – skrydis oro balionu.

„Šiemetinis konkursas parodė, kad Lietuvos įmonių rinkodaros kampanijos tampa vis profesionalesnės, todėl išrinkti laimėtoją kaskart darosi vis sunkiau. Be to, Lietuvoje vis didesnis dėmesys skiriamas ir socialinėms kampanijoms, kurių kokybė ir efektyvumas vejasi komercines rinkodaros kampanijas“, - teigia konkurso „Password 2007“ atstovas Lietuvoje Artūras Olšauskas.

Konkursui buvo pateiktos 25 paraiškos, iš kurių finalui buvo atrinktos penkios rinkodaros kampanijos, kurias komisija įvertino kaip pačias efektyviausias. Jomis tapo – „SAMPO gyvybės draudimo“ kampanija „Kur mano dalis?“, „Orivas“ kampanija „Hexa, mums svarbu, ką galvoja gydytojas”, „Hansa gyvybės draudimo“ kampanija „Kai užaugsiu, būsiu pensininkas“, bendrovės „Stumbras“ „Žalių devynerių“ įvedimo į rinką kampanija bei narkotikų vartojimo prevencijos kampanija „Pamiršk“.

Konkurso žiuri komisiją šiais metais sudarė įvairiose srityse dirbantys Lietuvos rinkodaros profesionalai: Daina Daubarė – bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorė, Jaunius Jakaitis žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ direktorius, Gytis Juodpusis – „TNS Gallup“ media direktorius, Mantas Katinas – TEO reklamos departamento direktorius, Nina Klebanskaja – Vytauto Didžiojo universiteto ir „The Baltic Management Institute“ (BMI) dėstytoja, Lina Muižienė – reklamos agentūra „Baltic FCB“, Jolanta Pupkevičienė – „MG Baltic Investment“ rinkodaros ir viešųjų ryšių direktorė, Elena Šilovaitė - Marketingo specialistų asociacijos valdybos pirmininkė ir Vytautas Zuzevičius – „Ogmios centras“ rinkodaros vadovas.

Rinkodaros pasiekimų konkursas Lietuvoje ir Latvijoje rengiamas ketvirtą , o Estijoje – aštuntą kartą. 2003-aisiais Lietuvos rinkodaros pasiekimų prizu buvo apdovanota „Utenos alaus“ kampanija, visuomenei žinoma kaip „Utenos estai“, 2004–ųjų nugalėtoja – Omnitel su „Ežio“ kampanija „Kai niekas nevež, vež Ežis“, o praėjusiais metais nugalėtoja pripažinta „Fakto“ autocentro atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dviem rusiškiems kanalams Radijo ir televizijos komisija grasina griežtesnėmis sankcijomis (16)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ( LRTK ) pripažino du rusiškus kanalus kursčius karą ir...

Radijo ir televizijos komisijos akiratyje – du rusiški kanalai (240)

Į Lietuvos radijo ir televizijos komisijos ( LRTK ) akiratį dėl pažeidimų vėl pateko rusų kalba...

Azerbaidžanas įšaldė vienintelės nepriklausomos šalies naujienų agentūros banko sąskaitas (3)

Azerbaidžanas įšaldė vienintelės nepriklausomos šalies naujienų agentūros banko sąskaitas,...

E. Jakilaitis: paskutinė mano laida, kurią rekomendavau pažiūrėti šeimai, buvo su R. Karbauskiu (343)

Trečius metus iš eilės DELFI vykdomame projekte „Lietuvos įtakingiausieji 2017“...

DELFI startuoja naujas kanalas Būstas (6)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI skaitytojams pristato dar vieną gerą žinią. Jau nuo...

Top naujienos

Smūgis A. Bosui: prabangų namą prašoma sulyginti su žeme (130)

Vilniaus pašonėje, miškų apsuptyje, prasidėjusias Lietuvoje žinomo verslininko Antano Boso...

Grėsmė šalia mūsų: Europoje slepiasi šimtai „Islamo valstybės“ apmokytų žudikų (228)

Europą sudrebino dar vienas teroro aktas: per dvi atakas, kai ketvirtadienį ir penktadienį...

VGT uždegė žalią šviesą: į kovą su „Islamo valstybe“ stos Lietuvos specialiosios pajėgos (577)

Pirmadienį posėdžiavusi Valstybės gynimo taryba aptarė ne tik krašto apsaugos sistemos...

Ketinantiems nuomotis butą – teisininkės patarimai (3)

Planuojantys nuomotis būstą neišvengiamai susiduria su įvairiais teisiniais klausimais: į ką...

Didžiausi atlyginimai: dešimtuke – netikėti naujokai (151)

Birželio mėnesį buvo tik viena įmonė, kurios darbuotojų atlyginimų vidurkis buvo...

Lietuvos rinktinės kandidatų sąrašas trumpėja: treneriai padėkojo D. Gailiui (90)

Likus daugiau nei savaitei iki Europos vyrų krepšinio čempionato Lietuvos rinktinės treniruotėse...

Karas su kurmiais: paprasti, bet labai veiksmingi kovos būdai (33)

Kai kuriems išpuoselėtų vejų ir gėlynų savininkams pasisekė – nepageidaujamas svečias kurmis...

Asmeninė trenerė: norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto (3)

Knygą „ Ideali figūra “ pristatanti asmeninė trenerė Rūta Beišytė sako, kad norint...

Miela princesės Dianos laikrodžių paslaptis: kodėl vienu metu segėjo net du? (4)

Paskelbus nuotrauką , kurioje princesė Diana užfiksuota su dviem laikrodžiais ant rankos,...

„Feel Felt“ prekės ženklą įkūrusio lietuvio sėkmė: kad uždirbtum, visai nebūtina emigruoti (8)

Prieš trejus metus veltinio ir odos aksesuarų prekės ženklą „Feel Felt“ įkūręs Karolis...