„Diena Media News“ iškelta restruktūrizavimo byla

 (3)
Žiniasklaidos grupei „Diena Media News“ praėjusių metų pabaigoje iškelta restruktūrizavimo byla. Restruktūrizavimo plano rengimo laikotarpiui restruktūrizavimo administratoriumi paskirta įmonė „Verslo administravimo centras“.
„Diena Media News“ iškelta restruktūrizavimo byla
© A.Solomino nuotr.

Bendrovės generalinis direktorius Laimutis Genys pernai kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą, prašydamas, kad šis iškeltų bendrovei restruktūrizavimo bylą, nes dėl sumažėjusių pajamų įmonė negali atsiskaityti su kreditoriais. Prašymą teismas patenkino gruodžio 1 dieną, nurodo Lietuvos apeliacinis teismas.

Šį Vilniaus apygardos teismo sprendimą viena bendrovės kreditorė buvo apskundusi Lietuvos Apeliaciniam teismui, tačiau vėliau savo skundą atsiėmė. Teismui nutraukus skundo nagrinėjimą, sprendimas dėl restruktūrizavimo įsiteisėjo vasario pabaigoje.

„Teismas, įvertinęs atsakovo 2014 metų rugsėjo 30 dienos finansinės atskaitomybės dokumentus, restruktūrizavimo metmenis, padarė išvadą, kad atsakovas turi finansinių sunkumų, nes negali laiku atsiskaityti su savo kreditoriais (tiekėjais, partneriais, darbuotojais). (...) Todėl teismas sprendė, jog egzistuoja visos nustatytos sąlygos, kurios būtinos norint iškelti „Diena Media News“ restruktūrizavimo bylą“, - nurodoma Apeliacinio teismo nutartyje.

L.Genys teismui nurodė, kad bendrovės pajamos pernai, palyginti su 2009 metais, smuko 30 proc. Tai, pasak jo, lėmė tai, kad daugiau pigesnės reklamos perkama naujienų portaluose, o ne laikraščiuose. Prie finansinių sunkumų prisidėjo ir nuo 5 proc. iki 21 proc. padidintas PVM spausdintai žiniasklaidai. Be to, teismas yra priteisęs „Snoras distressed assets“ 405 tūkst. eurų, kurių „Diena Media News“ iš karto negali sumokėti.

Pati bendrovė 2015-2018 metais tikisi gauti 12,347 mln. eurų pajamų.

Šiuo metu 50,15 proc. „Diena Media News“ akcijų valdo viešųjų ryšių specialisto Eimunto Silvestro Akromo kontroliuojama bendrovė „Sunra“, 35,7 proc. - Džeraldas Daukša, 9,4 proc. - bendrovė „Stornas“, o 4,7 proc. - Angelė Dementavičiūtė.

„Diena Media News“ valdo regioninius dienraščius „Kauno diena“ ir „Klaipėda“, savaitraštį „Klaipėda“ (rusų kalba), žurnala „TV diena“, interneto naujienų portalus diena.lt, kauno.diena.lt ir klaipeda.diena.lt.

BNS
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (11)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.