DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba

 (259)
Šiandien didžiausiame Baltijos šalių portale DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba pl.delfi.lt. Jame bus publikuojama informacija Lietuvos lenkams aktualiomis temomis.
DELFI startuoja naujienų kanalas lenkų kalba
© DELFI

„Tikimės, kad pl.delfi.lt bus naudingas Lietuvos lenkams, o taip pat - pasitarnaus platesnei auditorijai kaip naujienų šaltinis apie tai, kas vyksta Lietuvoje. Neabejojame, kad šis turinys praturtins ir patį DELFI, suteikdamas jam papildomo kokybiško turinio, naujų požiūrių bei autorių“, - teigia Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, DELFI vyr. redaktorė.

Planuojama, kad per mėnesį portalas ilgainiui pritrauks 75 tūkst. unikalių vartotojų.

„Lenkai – didžiausia tautinė mažuma šalyje, turinti savo kultūrą, interesų ir poreikių. Lenkijos verslas aktyviai veikia Lietuvoje, o Lietuvos – Lenkijoje. Esu įsitikinęs, kad pl.delfi.lt galės pasiūlyti abiem pusėms patrauklias erdves savo prekių ir paslaugų reklamai“, - sako Aleksandras Česnavičius, DELFI direktorius.

DELFI naujienų portalo komanda jau yra sukaupusi patirties, rengiant ir valdant didelius turinio projektus. Jau kelis metus veikiantis naujienų portalas rusų kalba (ru.delfi.lt) šiandien gali pasidžiaugti 430 tūkst. unikalių vartotojų per mėnesį, apie 130 publikacijų per dieną ir daugybe partnerysčių su įvairia žiniasklaida rusų kalba.

pl.delfi.lt skaitytojas taip pat galės susipažinti su politikos, verslo, kultūros naujienomis bei perskaityti aktualiausius komentarus. pl.delfi.lt bus publikuojami ne tik lietuviškų DELFI tekstų vertimai, bet ir originalūs straipsniai, taip pat ieškosime bendradarbiavimo formų su kokybiška Lenkijos žiniasklaida“, - sako pl.delfi.lt redaktorius Antoni Radczenko.

„Ekspress Group“ yra žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse ir Ukrainoje. Bendrovei taip pat priklauso moderni spaustuvė bei spaudos platinimo įmonė Estijoje.

Didžiausios „Ekspress Group“ valdomos įmonės: DELFI grupė (valdanti naujienų portalus Baltijos šalyse ir Ukrainoje lietuvių, latvių, estų ir rusų kalbomis), UAB „Ekspress Leidyba“ (Lietuvoje leidžianti žurnalus „Panelė“, „Moteris“, „Cosmopolitan“, „Tavo Vaikas“, „Mano namai“, „Naminukas“, „Justė“, „Luka“ ir „Penki“), AS „Eesti Ajalehed“, „Eesti Päevalehe“ AS, AS „SL Õhtuleht“, AS „Ajakirjade Kirjastus“, AS „Printall“ ir AS „Express Post“.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

Latvijos priežiūros institucijai užkliuvo „Rossija 24“ turinys (6)

Latvijos Nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba nusiuntė Latvijos kabelinės televizijos operatoriams laišką, kuriame perspėja dėl pažeidimų Rusijos televizijos kanalo „Rossija 24“ transliuojamame turinyje, pranešė tarybos atstovai.

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.