Vidutinė DELFI dienos auditorija Sporto naujienų kanale liepos mėnesį siekė 73 tūkst. unikalių skaitytojų. Mėnesio auditorija siekė daugiau nei 460 tūkstančių lankytojų.
Kitų portalų skaičiai buvo gerokai mažesni.
Sporto kanalų pasiekiamumas, unikalūs skaitytojai
Kanalas | Vidutinė dienos auditorija | Mėnesio auditorija |
DELFI sportas | 73 275 | 460 420 |
Lrytas.lt sportas | 39 966 | 284 585 |
Krepsinis.net | 35 722 | 181 645 |
15min.lt sportas | 33 023 | 252 791 |
Basketnews.lt | 19 993 | 122 367 |
Tritaskis.lt | 9 952 | 108 490 |
Alfa.lt sportas | 9 350 | 116 509 |
Sportas.lt | 8 589 | 143 995 |
Balsas.lt sportas | 6 203 | 94 556 |
DELFI komanda operatyviai ir kokybiškai nušvietė šiuos sporto renginius. DELFI žurnalistai keliavo kartu su krepšinio komanda į Venesuelą bei JAV, nuolat budėjo Londone. Sėkmingi mūsų olimpiečių pasirodymai, ypač netikėtas Rūtos Meilutytės triumfas buvo skaitytojų dėmesio centre.
Be to, skaitytojams DELFI suteikė unikalią galimybę stebėti sporto rezultatus gyvai – bendradarbiaudami su „Agence France Presse“ savo skaitytojams pristatėme šiuolaikinius interaktyvius rezultatų pateikimo sprendimus.
DELFI buvo vienintelis iš penkių pagrindinių portalų, kuris aktyviai reklamavo savo produktus ir tiesioginių televizijos sporto transliacijų metu.
Praėjusią savaitę paskelbtais „Gemius Audience“ tyrimų duomenimis, rugpjūčio mėnesį sparčiai augo DELFI portalo lankomumas. Nuo 7 iki 9 proc. ūgtelėjo visi trys pagrindiniai rodikliai - realūs vartotojai, jų apsilankymų skaičius bei perversti puslapiai. Mėnesio auditorija siekė 1,063 mln. skaitytojų, o vidutiniškai kiekvieną dieną portale apsilankydavo 249 tūkstančiai lankytojų.
DELFI titulinis puslapis penkis kartus greičiau pasiekia tą pačią auditoriją nei bet kurio kito naujienų portalo titulinis puslapis.