DELFI skaitytojams – naujienos anglų kalba

 (47)
Didžiausias Baltijos šalių portalas DELFI skaitytojams pristato naujienų kanalą anglų kalba en.delfi.lt. Jame bus publikuojamos naujienos ir nuomonės anglų kalba apie Lietuvą. Tai bendras projektas su solidžiausią patirtį turinčiu portalu anglų kalba Lietuvoje - Lithuaniatribune.com.
DELFI english
DELFI english
© DELFI

Nuo 2009 m. rugpjūčio gyvuojantis, per 6 tūkst. naujienų archyvą turintis portalas Lithuaniatribune.com užtikrins DELFI skaitytojams patikimą ir įvairų turinį anglų kalba. Portale dirba per 50 savanorių iš viso pasaulio. Tai vertėjai, kalbos redaktoriai, reporteriai, rašytojai, administratoriai ir dizaineriai.

„DELFI jau turi patirties su portalais rusų ir lenkų kalba, tad kitas logiškas žingsnis, kurio iš mūsų laukė rinka ir skaitytojai - tai angliškos naujienos. Mes esame pagrindinis naujienų portalas Lietuvos gyventojams ir išvykusiems iš jos, todėl bendras naujienų kanalas su tokiu patyrusiu partneriu kaip Lithuaniatribune.com taps puikiu informacijos šaltiniu Lietuvoje gyvenantiems užsieniečiams, diplomatams, taip pat tiems skaitytojams, kurie yra lietuvių kilmės, bet skaito tik angliškai", - sako  DELFI direktorius Aleksandras Česnavičius. Jis pabrėžė, kad DELFI svarbu pateikti naujienų anglų kalba artėjant Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungos Tarybai.

„Esame ilgiausiai rinkoje veikiantis internetinis naujienų portalas apie Lietuvą angliškai, sukaupėme didžiulę patirtį ir įrodėme, kad galima suburti komandą projektui, kuris funkcionuoja be jokių lėšų.  Ši partnerystė atvers naują puslapį Lithuaniatribune.com gyvenime, suteiks galimybes pasidalinti patirtimi bei daug ko išmokti iš didžiausio naujienų portalo Lietuvoje. Bendradarbiavimas su DELFI parodys, kad komercinis ir socialinis projektai gali dirbti ranka rankon. Pastaruoju metu Lithuaniatribune.com svetainė atsinaujino, tapo interaktyvesnė, modernesnė, įvairesnė, labiau įtraukianti skaitytojus", - pasakoja Lithuaniatribune.com vyr. redaktorius Ruslanas Iržikevicius. Jis priduria, kad šiuo metu sėkmingai vysto ir „The Lithuania Tribune China" - naujienų portalą kinų kalba, prie kurio dirba kinai savanoriai. 

Apie the Lithuania Tribune

The Lithuania Tribune naujienų portalas priklauso BaltoScandia Media grupei, kuri užsiima leidyba ir konsultacijomis. BSM Consulting konsultuoja angliškai Lietuvos politiniais ir ekonominiais klausimais. The Lithuania Tribune portalui šiuo metu padeda virš 50 savanorių iš viso pasaulio. BaltoScandia Media taip pat sėkmingai plėtoja The Lithuania Tribune China - naujienų portalą apie Lietuvą kinų kalba.

Apie DELFI savininkus „Ekspress Group"

DELFI portalas priklauso Estijos žiniasklaidos koncernui AS „Ekspress Group". DELFI grupė leidžia populiariausią Lietuvoje naujienų portalą trimis kalbomis DELFI.lt, taip pat portalus Cosmopolitan.lt, Moteris.lt, Grynas.lt, 5braškės.lt, Klubas.lt, Panelė.lt ir skelbimų portalą Alio.lt.

„Ekspress Group" yra žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse ir Ukrainoje. Bendrovei taip pat priklauso moderni spaustuvė bei spaudos platinimo įmonė Estijoje.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 
Naujienų prenumerata

Medija

„Medipresa“ žengia į elektroninės prekybos rinką – veiklą pradeda knygynas internete Perkuknyga.lt (5)

Ilgametę periodinės spaudos ir knygų prekybos patirtį turinti UAB „Medipresa“ žengia į internetinę prekybą – patraukliomis kainomis ir įvairesnių knygų ieškantys pirkėjai jų jau gali įsigyti internetiniame knygyne Perkuknyga.lt, rašoma pranešime spaudai.

„15min“ savininkai stoja prieš Konkurencijos tarybos sprendimą (39)

Klasifikuotų skelbimų portalus ir naujienų portalą „15min” valdanti Estijos bendrovė „Eesti Meedia“ teismuose bando panaikinti ir stabdyti Konkurencijos tarybos nutarimą neduoti leidimo vykdyti koncentracijos klasifikuotų skelbimų rinkoje. Bendrovės bandymas stabdyti Konkurencijos tarybos nutarime numatytus įsipareigojimus nepavyko.

BBC pakeitė meteorologus po beveik 100 bendradarbiavimo metų (2)

Didžiosios Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC pakeitė bendrovę, teikusią jam orų prognozes 94-erius metus, apie tai informuojama transliuotojo BBC tinklalapyje.

„RTR Planeta“ išjungė kanalą „Viasat“ platformoje (98)

LRTK atšaukus sankcijas rusiškiems kanalams ir pasikeitus situacijai, su „RTR Planeta“ derėjomės dėl naujų sąlygų klientams. „RTR Planeta“ kanalas siekdamas daryti įtaką deryboms, šiandien netikėtai nusprendė vienašališkai išjungti kanalą, pranešime spaudai informuoja „Viasat“ atstovai.

Atsistatydina viena iš „Huffington Post“ steigėjų A. Huffington

Arianna Huffington, viena iš liberaliojo naujienų portalo „Huffington Post" steigėjų, pranešė atsistatydinanti iš vyriausiosios redaktorės pareigų. Nuo šiol 66-erių metų A. Huffington pereina vadovauti savo įsteigtai naujai verslovei „Thrive Global“, apie tai ji pranešė savo „Twitter“ paskyroje.